Canaima and Los Roques

Apskatījos dažu komentārus par Dienvidamēriku, manu vismīļāko kontinentu, un nolēmu pastāstīt kaut-ko arī es. Tikko esmu atgriezusies no Argentīnas, protams, ka tas valsts ir strauji attīstošs un brīnišķīgs, bet tomēr nevaru aizmirst par Venecuēlas skaistumu... Karakasa, kā jau visi stāsta, tiešām ir neglīta, kaut gan atrodas pie kalniem un skats no lidmašīnas ir vienreizējs. Tomēr, kad nolaidies zemē, redzi īstu bildi... Tas nav nekāds pārspīlējums, ka Karakasā valda nabadzība un netīrums. Cilvēki staigā ar basām kājām, visur ir atkritumi, upe ir pilna ar mēsliem un maitu ērgļiem... Ārprāts. Tāpēc Karakasā neesam ilgi palikuši un aizlidojām uz Kanaimu - indiāņu ciematu džungļu vidū. Esam apstājušies izolētajā vietā, tālāk no visu tūristu vietām, kur viss notiek kā pēc konvejiera, ar brīnišķīgu skatu no loga uz ūdenskritumiem un džungļiem, dažādiem dzīvniekiem un mīļiem cilvēkiem. Izstajigājām vietējās apkārtnes, apskatījāmies ūdenskritumu no iekšpuses, tas bija neazmirstami... Diemžēl nespējām tikt uz St.Anhelu, jo nebija sezona braukt ar laivu, bet ar lidmašīnu daudz nesaskatīsi, tas nav interesanti un maksā 100 USD par personu, tas nav tā vērts, manuprāt. Pēc brīnišķīgas atpūtas Kanaimā lidojām uz Los Roques - arhipelāgu, kas atrodas Karību Jūrā, pie Venecuēlas. Saule bija tik karsta, ka parasti paslēpāmies zem saulessarga, jo tur tai laikā bija vasara un tā kā klimats bija ekvatoriāls, mēs neriskējām "apcepties kā uz pannas" :) Tāpēc izmantojām aizsargkrēmu 30. Jūra ir visskaistāka, kādu esmu redžejusi savā dzīvē, milzīgs daudzums pelikānu... Kad bija laiks atgriezties mājās, es lidoju caur Itāliju un Amsterdāmu, mani pārbaudīja kādas piecas reizes, it kā esmu kaut kāds narkotiku tirgotājs :))) Vienīgais, ko gribu piebilst, ka Venecuēla, kaut gan ir nabadzīga, ir ļoti dārga. Pat mazi suvenīri bija tik dārgi, ka gandrīz neko neesmu nopirkusi. Kredītkartes nekur nepieņem, izņemot lidostu. Arī paēst sanāk dārgāk, nekā Latvijā!!! Dodoties uz Venecuēlu, ir jāzin spāņu valoda, citādi nāksies grūti. Sorry par kļūdām, ja kas. Diāna