Mazliet no Patagonijas aprakstiem

Tikko esmu atgriezusies no Argentīnas, nolēmu pastāstīt mazliet par saviem iespaidiem... Tik labi pastāstīt par Argentīnas skaistumu es nemāku, pat bildes nespēj parādīt īstu Argentīnas skaistumu - tas tiešām ir kaut kas vienreizējs. Perito Moreno, El Calafate, Ushuaia, Puerto Madryn, un Buenos Aires - tās ir vietas, kuras biju pašpējusi apskatīties, tā kā mans ceļojums bija pārāk īss... Bet tas paliks manā atmiņā uz visiem laikiem. Lidojām ar ALITALIA kompāniju, ar manu draugu no Itālijas. Mums ir paveicies lidot bizness klasē, tāpēc mans ceļojums ir sācies brīnišķīgi :) Par kompānijas "Argentinian Airlines" neprecizitātēm gan ir vērts pieminēt, jo bija ļoti nogurdinoši gaidīt par min 2 stundām vairāk katru reizi, kad kaut kur lidojām, bet 6 stundas - tas jau bija bišķiņ pa traku. Tomēr pats ceļojums bija to vērts... Buenos Aires ir ļoti ātri attīstoša pilsēta, ar daudzām jaunām celtnēm, un tā tiek nemitīgi apbūvēta. Cilvēki ir ļoti patīkami, smaidoši, bez jebkādas agresijas. Aizgājām paskatīties tango dejas bārā "Bar Sur", bet nezinājām, ka tas nav tik lēts pasākums, tāpēc iesaku, pirms doties skatīties tango, pārbaudīt, cik tas šovs jums izmaksās :). El Calafate un Perito Moreno bija mans pirmais piedzīvojums pēc izlidošanas no Buenos Airesa. Milzīgs lēdājs, 60-80 m virs ūdens līmeņa, tas bija kaut kas neticams. Žēl, ka ar laika apstākļiem mums nav īpaši paveicies... Ushuaia, pēdējā pilsēta Dienvidos, vai kā to vēl dēvē "Pasaules gals", galvaspilsēta Tierra Del Fuego un Antarktikai, ir tiešām vieta, kas ir obligāti jāapmeklē, vienreizēja daba, dzīvnieki savvaļā... Aizgājām uz "Pasaules Gala" pastu, lai uzliktu zīmodziņu pasē, ka esam bijuši pasaules galā :))) Puerto Madryn - vieta, kur ir tūkstošiem pingvīnu, kas dzīvo savvaļā - ir vērts paskatīties. Pingvīni ir ļoti mīļi, skatās uz cilvēkiem ar interesi, sauļojas un dzīvo savu interesantu dzīvi. Tā kā lidojām atpakaļ Ziemassvētku naktī, lidmašīnā svinējām Ziemassvētkus ar šampānieti un simpātiskien stjuartiem :). Man ir paveicies satikt lidmašīnas kapitānu un pasēdēt viņam blakus kabīnē, paskatīties, kā notiek lidmašīnas vadīšana reālajā dzīvē - bija ļoti iespaidoši. Diemžēl nebija daudz laika, lai aizbrauktu līdz Iguazu, tāpēc varbūt kādreiz to izdarīšu no Brazīlijas puses... Argentīna ir tiešām vieta, ko ir vērts apmeklēt, tāpēc iesaku obligāti apskatīt šo brīnišķīgu valsti :) Diāna