Miiliiga Aafrikas valstinja

Naacaas pabuut tur pagaajushaa gada pavasarii, un notupeeju tur apalju nedeelju. Atminjas tieshaam labas, vieniigaa probleema pastaav faktaa, ka lielaakaa dalja pamatiedziivotaaj vaavuljo savaas(diez zin kaadaas valodaas) un franchu val.(jo bijusii Francijas kolonija). Tipiskus Aafrikas suveniirus var iegaadaaties maisiem, ar noteikumu, ka jaanjem liidzi kaads vieteejais lai nosistu cenas. Spilgts piemeers- tirguu bikseem saakumcena 20 USD, peec negantas un teatraalas kauleeshanaas 2 USD:))) Leeti izstraadaajumi no krokshu aadaam. Dziivoju viesniicaa SARAKAWA. Diennaktii apm 65 USD. Okeaana krastaa un ar olimpisko izmeeru cieniigu peldbaseinu. Paareejais kaa jau Aafrikas rietumkrastam pienaakas..... Taksometru vietaa var izmantot mopeedus un par 0,50 USD vizinaaties uz nebeedu. Ja sadomaasiet sapirkties izstraadaajumus no zilonjkaula, tad jaareekjinaas ar faktu,ka dabuut tos var par smiekliigu cenu, tomeer ja tos atklaas kaadaa Eiropas lidostaa, tad nepatikshanas buus neizbeegamas.