Studijas Holandee... un ne tikai:)

4 meeneshus - no septembra liidz pat Ziemassveetkiem biju Holandee studentu apmainjas programmas ietvaros:) Un jaasaka, ka esmu ieguvusi tik daudz - ne tikai studiju ietvaros un koncertpraksee, bet arii biju pietiekami iejutusies tuurista lomaa, kaa arii jutusies kaa vieteejaa, kad kopaa ar Holandes draugiem gaaju uz vinju rokgrupas koncertu, kaadu klubinju, Dzimshanas dienu sviniibaam u.tml. :))) Iejuutoties tuurista lomaa, esmu bijusi tik daudzaas skaistaas, tachu krasi atshkjiriigaas pilseetaas - Utrecht, Rotterdam, Delft, Amsterdam, Enschede, den Haag, Kijkduin, Poeldijk, Ter Heijde u.c. Tik dazaados un interesantos muzejos un ieveerojamaas vietaas. Tagad van Goga, Rembrandta vai Vermeera darbi man vairs neliekas kaut kas abstrakts un nesasniedzams - esmu redzeejusi tos "dziivajaa" - muzejaa:))) Jaa, shis laiks te netika pavadiits veltiigi! Jo galu galaa ne jau tikai saksofona speeleeshana no riita liidz vakaram speej padariit manu dziivi pilniigu - bet gan jauni iespaidi, draugi, kontakti, emocijas un pieredze. Ak jaa, un pateicoties shim visam, esmu smeelusies daudz jaunu ideju, ko gribeetos reiz realizeet:))) Taa luuk! P.S. Atgriezoties Latvijaa, jutos kaa cits cilveeks:) Vienkaarshi emocionaalais paceelums pavisam cits.... Pat tuvinieki un draugi teica, ka esmu atbraukusi starojosha, veel pashpaarliecinaataaka un pasaulei atveertaaka:)) Kaut taadi buutu mees visi!! To arii noveelu Jums, miiljie manu domu lasiitaaji, esat draudziigaki un patiesaaki viens pret otru!!! Lai veicas! :)