26 dienas pa Eiropu,Anglija,Īrija,Francija,Vācija....

Tā kā nepatīk lidot,tad devos ar auto ciemos pie dēla uz ĪRIJU.Lai neapvainojas tie,kas prasa detalizētu aprakstu,bet katrs jau pats izvēlas pēc sava maciņa,kādos apstākļos gulēt un kur ēst! un uzreiz tiem,kas lido un saka,ka lētāk,lai tā būtu,bet lai vairāk redzētu ir visu laiku jāceļo,bet nevis no vienas vietas skraidīt tad uz leju,tad uz augšu pa valsti. Pats pāliecinājos,jo dzīvoju 4 dienas pie radinieces Londonā un tad katru dienu braukāju pa Dienvidangliju, 1,5-2 stundas uz apskates objektu un tikpat atpakaļ.It kā gulēju par velti,bet benzīna izmaksas,par to naudu atrastu viesnīcu un ceļa laiks paliek apskates objektiem. Visu ceļojuma laiku Anglijā un ĪRIJĀ +15+18 (AUGUSTS,pie mums Latvijā bija +30) kādu laiciņu saule,kādu laiciņu lietus,vārdu sakot pārsvarā vējjakā. Nezinu,bet man Anglija un Īrija palika atmiņā kā dārgās valstis,jo pēc viņām iebraucot FRANCIJĀ LIKĀS,KA LĒTAJĀ VALSTĪ IEBRAUCIS,BET PĒC TAM VĀCIJĀ VISS LIEKAS PAR VELTI . Sāksim ar viesnīcām,kas Anglijā un Īrijā ir vismaz 50 procentus dārgākas kā pārejā Eiropā,tā kā mana mašīnīte brauc uz gāzes padeves,tad ne Anglijā,ne Īrijā benzīntankos gāzei nebija pārveidotāji,lai uzpildītu manu mašīnīti un ari gāze tur ir tik dārga,ka gandrīz vienalga ar ko braukt vai ar gāzi vai benzīnu, mājās braucot dārgajā valstī Beļgijā mašīnai gāze bija tādā pašā cenā kā Latvijā,divas reīzes lētāk kā Anglijā,lai atvaino mani viesstrādnieki tur,bet ēšana tur ir kkrietni dārgāka nekā pie mums. Sākums kā vienmēr pa nakti cauri Polijai un pirmā nakts Dortmundē,tad ar prāmi no Francijas Cale uz Dover Anglijā,jāpiebils,ka mašīnas ar gāzes iekārtām cauri Lamanšas tunelim netiek laistas!,internetā biļetes lētākas kā uz vietas pirktās,nobraucot no kugga uzreiz Angļu robežsargi mani novirzīja malā un pārmeklēja vai nav kontrabandas preces,tā kā labāk liekas cigaretes nevest! 4dienas pa LONDONU un Dienvidangliju. Tad tālāk pārcēlos no Fishguardas Anglijā uz Rosslare Īrijā.tad pie dēla Limerikā un no turienes devāmies 4 dienu ceļojumā pa Ziemeļīriju,tad atpakaļ un dzīvojot pie dēla 4 dienas braukāju pa dienvidīriju.Skatoties manu foto albumu manā profilā taps skaidrs,kas tieši redzēts un kur pabūts.Tālāk no Rosslares ar prāmi uz Franciju, Sherbourgas pilsētu.Pagājušā gadā biju Francijā,bet Normandiju neapguvu,to tagad paveicu.Tālāk Vācija un mājas.Kopā,kā jau katru gadu nobraukti 10 000 km un ļoti daudz redzēts. Papētot manas bildes un aprakstus var saprast.ko var apskatīt 26 dienās. Tēriņi katram pašam jāplāno,gribas lētāk guļam mašīnā vai teltī. Negribam pagaršot citu valsts nacionālos ēdienus,pērkam pa lēto veikalos un ēdam,kur guļam.Ja Neejam iekšā muzejos un apskates objektos.bet apskatam no ārpuses pa velti,tas pašam jānolemj,bet es gāju iekšā!!! Nu te katram pašam jāizvēlas,kur vajaga un kur nevajaga tērēties,bet man iznāca tāpat kā katru gadu .... latu uz cilvēku,bet es normālos apstākļos guļu un izbaudu,ko vēlos. Tā kā nesmēķēju un aliņu nedzeru,tad man iznāk gadā šo naudu ietaupīt un doties ceļojumā...metiet nost neveselīgos niķus un dodieties ceļot!!! Ja,kas neskaidrs par ceļojumu varat jautāt.