Gada labākās 14 dienas!

Sveiki! Vēlos padalīties ar saviem iespaidiem par šo ceļojumu. Sākšu ar to,ka bija super!:) Kaut gan vēl 2 dienas pirms izlidošanas bija diezgan liels stress,jo nez kāpēc izdomājām palasīt citu ceļotāju aprakstus par D.R. Un atklājām ka ceļotājiem ar Latvijas pilsonību ir vajadzīga vīza,kuras protams mums nav un laika,lai uztaisītu arī nav. Pēc pāris stundu izmisīgiem meklējumiem i-netā,izlēmām ka nekādi nav iespējams uztaisīt vīzu dienas laikā,nolēmām kā būs tā būs! Ar to mūsu jautrības nebeidzās,izlidošanas dienā mēs aizgulējāmies un gandrīz nokavējām lidmašīnu!:) Kad beidzot bijām tikuši lidmašīnā,nedaudz nomierinājāmies. Un tad,pēc apmēram 8 stundu stresa,vai tiksim iekšā bez vīzas,esam veiksmīgi piezemējušies. Atbildīgais brīdis ir klāt un mūs gandrīz vai nepārbaudot ielaiž D.R. Svētki ir sākušies!:)Tā sākas viens no labākajiem maniem atvaļinājumiem! 14 dienas pagāja gandrīz nemanot. Viesnīcu komplekss,kurā dzīvojām,atradās pie Karību jūras. Ēd un dzer cik gribi,ko gribi!Peldēties varēja gan pludmalē,gan vairākos baseinos. Izmantojām arī ekskursijas,peldējāmies ar delfīniem,haizivīm un rajām. Snurkelingojām uz nebēdu,barojām visādas zivis no rokas,braukājām ar speedboat un katamarānu. Vārdu sakot šī bija tā reize,kad katrs iztērētais santīms bija to vērts! Laiks tur ir vienkārši lielisks,ne brīdi nejutu aukstumu vai vēsumu,pat naktīs. Un nekad dzīvē nebiju tik brūni iesauļojies kā tad! Cilvēki! Ja jums patīk saule,silts laiks,tīrs jūras vai okeāna ūdens un arī aktīva atpūt,iesaku D.R.! Nenožēlosiet!!! Paldies par uzmanību! Un veiksmi Jums Jaunajā gadā!!!