Citiem ieteiktu!

Horvātija laikam bija labākais pagājušā gada ceļojums, lai gan, protams, nav godīgi salīdzināt diezgan nemīlīgo Anglijas rudeni ar karsto vasaru Adrijas jūras krastā! :) kas man patika - gandrīz viss: 1. saule, kas atšķirībā no Latvijas nevienu brīdi neslēpās mākoņos; 2. jūras dzidrais ūdens, kurā skatoties liekas, ka jūras dibens ir tepat ar roku aizsniedzams, bet patiesībā līdz tam ir ne viens vien metrs sāļā ūdens, protams, ka atšķirībā no Baltijas jūras ūdens ir krietni vien siltāks, bet tiem, kas grib pabradāties gar krastu varētu nepatikt tas, ka ūdenī jāiet gumijas čībiņās, ja negrib visas brīvdienas samaitāt, jo jūras mala tur ir visai akmeņaina un vēl tie jūras eži ; 3. piekrastes pilsētiņas ar lielu skaitu dažāda izmēra kuģīšiem, jahtām un laiviņām ostās, glītām mājiņām un šaurām ieliņām, kur reizēm jāiet bija visai piesardzīgi, jo cilvēku soļi bruģi tā nopulējuši, ka visai viegli bija paslīdēt; 4.foršie krodziņi, kur bija ļoti laipna apkalpošana, tikai žēl, ka tie nez kāpēc vienmēr tika aiztaisīti tieši tajā brīdī, kad gribētos vēl priecāties un priecāties; 5. tur nebija odu un vēsuma, kas romantiskas naksts pastaigas Latvijā bieži vien pārvērš par nepārtrauktu drebināšanās un odu slaktēšanas maratonu; 6.ceļi, tur lielākoties ir ļoti labā kvalitātē un visvairāk pārsteidza tas, ka tie tur top ātrāk nekā kartes drukājas, taču par kvalitāti ir arī jāmaksā; 7.naktsmājas atrast tur nav nekādu problēmu - var, protams, palikt viesnīcās, bet gandrīz katrs horvāts, kam pieder māja piejūras pilsētiņa ļoti labprāt pusi no tās par visai normālu cenu atvēlēs arī latviešu tūristiem. Vispār aizbrauciet un apskatieties paši, tas noteikti nebūs pats dārgākais ceļojums jūsu dzīvē, bet pozitīvu emociju pietiks ilgam laikam. :))