Sveices dabiskais skaistums

sveicē ir loti veseligs gaiss .kad biju tur es jutos tik veseliga,retinatāks un sausāks gaiss.pirmo reizi kad ieraudziju kalnus es klusi pie sevis teicu paldies Dievam esmu dzimusi lai kaut ko tik sensacionalu redzētu.bet ka megini ka alpinists to darit gandarijumu un azartu rodi kad esi sasniedzis galotni.sveice es gribetu dzivot bet ar ģimeni.bet mazak bija iespeja atrast peldvietas.augstākā vieta kurā esmu bijusi 2503 m augstā kalna «santis«.sveicē ir laba iespeja nopelnīt bet viss ir ļoti likumigi nelegali gandriz nav iespejams stradāt.tagd nav vajadziga viza bet darba ligumu pieprasis uz robezu stingrak lidostās.man ļoti patik Appenzell pilseta tur var nopikt visu kas simboližē Sveici.vel skaista vieta lielais klosteris Einsiedeln, loti pasakaini alpi ir Ilanz ē.skaistais ūdenskritums ari sirdi paLika Rheinfall.NO savas istabiņas loga stundam ilgi vareju pētit saulrietu.vieta kur dzivoju atrodas 960 m augsti virs juras limena.nekad neaizmirsisu Fondi ar sieru ,loti garsigs un sveice edieni ir loti garsigi