Aruba-viena no briiniskjiigaakajaam kariibu salaam

Apciemoju Arubu pagaajushaa gada maijaa....Pirmais iespaids...esmu nokljuvusi lellju ielejaa....rozaa, gaishi zilas un zaljas celtnes ar torniishiem, balkoninjiem...:)) Sala, kuraa nav bezdarbnieku....98% iedziivotaaju ir nodarbinaati tuurisma biznesaa...un visaa, kas ar to saistiits. Sala, kuraa neliist lietus....vieteejie zinaaja staastiit, ka tur liistot labi ja desmit dienas gadaa...liidz ar to pludmales, pludmales, pludmales....viena labaaka par otru...un smiltis tajaas liidzinaas dabiigi baltam ziidam. Devos izjaadee ar zirgiem...cauri akmenjainam kaktusu laukam...elpa aizraujaas no domas, ka zirgelim Tava persona vareetu nepatikt un vinjsh meegjinaatu tevi nopurinat...:)) Restoraani, krodzinji un baari....visi, kaa viens liimenii...viens no slavenaakajiem...El Gaucho...lai apeestu taada izmeera steiku, ko pasniedz shai vietaa ir jaabuut paarliecinaatam par sava kungja izturiibu...:))) Vareetu jau staastiit veel un veel....bet varu teikt, gribaas aizbraukt uz turieni veel...