Isla Margarita

Praktiski padomi. Venecuēlā ir sociālisms tiešā un pārnestā nozīmē. Kaut kas līdzīgs Ķīnai. Vislētāk nokļūt ir ar Lufthansa/Condor čarteri no Frakfurtes. Lidojums 9 stundas – ja nobriest tad ir OK. Klimats ir superīgs, pie okeāna silts un vējains. Uz lielām pilsētām braukt nav vērts – tur nav ko redzēt un ir diezgan krimināli. Pie jūras ciematos ir cool. Viesnīcas kūrortos no 15-40 euro, ēdiens diezgan padārgs – vidējs otrais maksā 10 – 20 USD. Var iztikt bez viesnīcas ar paklājiņu pludmalē. Temperatūra diena/ naktī +29 gradi. Haizivis nav līdz ar to peldamies droši. Medūzas gan daudz un dzeļ sāpīgi, krodziņos jāprasa etiķis kas kopā ar pludmales smiltīm jāuzkaisa uz savainojuma – būs ok. Nauda. Par Kredītkartēm var aizmirst – tās strādā dažās vietas un komisija ir milzīga. Bankā prasa pirkstu nospiedumus saņemot naudu. Vislabāk ņemt līdzi dolārus vai EURO. Valsts bankas noteiktais valūtas kurss un kurss „ uz ielas” atšķiras par 30% par labu ielas variantam. Veikalos cenas kā mums un dārgāk – izņēmums ir Rums, kas maksā 2USD par 1 litru . Taksometri lēti jo benzīns maksā 1,5 sant / litrs 