Japānas piezīmes. Individuālas ceļotājas skatījumā. Ievads.

Japāna ir viena no pārsteidzošākajā vietām uz pasaules eiropiešu ceļotājam. Tā pārsteidz ar ļoti daudz ko, kaut vai ar to, ka vienkārši ir ļoti atšķirīga, neierasta un interesanta. Tā ievelk sevī. Par sevi varu teikt, ka pat ļoti negribēju braukt, bet tā dzīvē sanāca, ka aizbraucu, bet pirms tam arī diezgan daudz gatavojos. Ceļveži, apraksti, CD īsie japāņu kursi, pāris japāņu val. privātstundas, lai zinātu, kā to visu samācīto izrunāt un praktiskās lietas... daudz arī pirms pašas Japānas. Ir Japāna tā vērta!

Sevi par ceļotāju (jeb tūristi) īsti neuzskatu šajā braucienā, jo uz Japānu mani aizveda darba gaitas. Bet doties vienai un pārvietoties kā solo ceļotājai pa Japānu bija viens no aizraujošakajiem un arī saspringtākajiem laikiem pēdējo gadu laikā. Ir bijis visādi, bet tā kā bija Japānā, tā nav bijis nekur. Tā ir valsts, kur parkā savvaļas brieži izrauj no rokām tieši viņiem (briežiem) domātos cepumiņus, tā ir valsts, kur tempļos ir milzīgas zelta Budas skulptūras, tā ir vieta, kur fantastiski koki un krūmi aug, kādus citviet neesmu redzējusi, tā ir vieta, kur sievietes vēljoprojām baidās un izvairās no saules un staigā ar saulessargiem, tā ir vieta, kur visi mani uzskatīja par amerikānieti un gribēja uzzināt, uz kurieni es dodos, tā ir vieta, kur Latvija ir "Ratobija", jo vienkārši nav "l" skaņas, tā ir valsts, kur vienlaikus ir 3 rakstības veidi, tā ir valsts, kur.. Tieši tāpēc, ka valsts ir tik interesanta man, šī brauciena laikā radās nelielas piezīmes. Nosaucu tās par Japānas piezīmēm.

Japānas piezīmes ir nelieli apraksti, izjūtu vai faktu kopums, kas man radās šī brauciena laikā. Lai ir Jums noderīgi un arī interesanti!