Uz SPA Pērnavā

Draugam uz dzimšanas dienu uzdāvināju kartiņu ar noslēpumainu ceļojuma aprakstu, kurā dosimies 25.11. Devāmies uz SPA Pērnavā, ko gandrīz par baltu velti piedāvā Hansabanka jauniešu programmas OPEN dalībniekiem. Cena tiktiešām necila - 27 Ls par diviem cilvēkiem. Tieši šajā laikā SPA procedūras šķiet visjaukākās, jo tas ir īsts patvērums dranķīgajā un aukstajā laikā, kad ārā degunu negribas bāzt. Ieradāmies vakar ap pusdienlaiku, lai arī izbraucām no Rīgas pēc 11 - ceļš patiešām nav tāls. Viesnīcu STRAND atradām viegli, tā izrādījās lielāka un mūsdienīgāka kā biju iedomājusies, un jāteic, arī visai apmeklēta. Es uzreiz ķēros pie piedāvāto procedūru izpētes - garš saraksts, cenas stipri samērīgas. Pēc ilgām pārdomām izvēlējos vienu ietīšanu un šokolādes masāžu sejai, draugs spirinājās pretī it visiem piedāvājumiem, tā ka viņu pierakstījām tikai pie friziera :) Pēc īsas pastaigas pa vecpilsētu atgriezāmies viesnīcā - laiks bija draņķīgs un vajadzēja meklēt kādu tīkamāku izklaidi - devāmies uz SPA centru - apskatījām fitnesa zāli - nu to laikam nopietniem sportotājiem nav vērts apmeklēt - 4 trenažieri padsmit kvadrāmetru telpā. Toties pats SPA centrs bija pavisam ok - dažāda izmēra un temperatūras baseini, kaskādītes utt. Droši vien nav ekstra klases SPA, bet viss tīrs, jauks, pārdomāts un gana plašs - sēdējām baseina malā pēc īsas peldes un malkojām kokteiļus. 18.00 man bija paredzēta pirmā procedūra, tādēļ draugu pametu baseina malā ar kokteili un devos iemēģināt ietīšanu. Ohohoo! Aromātiskas eļļas, masāža, mierīga mūzika utt. utjp. to nevar aprakstīt, lai kā mēģinātu - tā pavadītā stunda likās divreiz par īsu, gribējās vēl - siltumā, mierā... plēvītēs aiz sevis atstāju droši vien pus kilogramu visādu riebīgumiņu vismaz - pēc tam sajūta viegla un apgarota, ja vien man ļautu, es varētu saritināties un aizmigt kā bērns. Taču draugam biju apsolījusi došanos uz īpašu krodziņu - vakariņas devāmies ēst uz Pērnavas vecpilsētu - tur ir LIELISKS krodziņš TEX MEX, kurā nebijām vīlušies. Ļoti labas Fajitas, MEX MIX uzkodu izlase, samērīgas cenas Coronai un citiem aliem (kas man likās pretrunā ar procedūrā izsvīsto un vispār visu veselības uzstādījumu, bet tik garšīgi!). Pārsteigumu sagādāja puspliku meiteņu priekšnesumi, kas sākās ap 11 - tie gan bija maķenīt ārpus konteksta (jāteic, ka vīriešiem viedoklis bija diametrāli pretējs :) ). No rīta jau 8 devos uz pirtiņu - tik laba pirts - ne par aukstu, ne karstu. Iznācu veselīgi sārta, maķenīt pamērcējos baseinā zem kaskādēm un devos uz šokolādes masāžu. Atzīstos, ka nebiju to mēģinājusi, taču par savu ekspermentālo izvēli biju priecīga - acis staro, mute smaida un kosmetoloģe solīja, ka jau rīt redzēšu arī, cik āda par to pateicīga. Pēc rīta procedūrām vēl gardas un bagātīgas brokastis, pastaiga līdz jūrai un devāmies mājup, jo Pērnavā novembra svētdienā sliktā laikā gan laikam nav ko redzēt. Atceļā kavējos patīkamās atmiņas par izbaudīto un rezumēju weekendu: + Par ļoti samērīgu cenu iespējams lieliski atpūsties, pat bez procedūrām, jo cenā iekļauts gan baseini un pirtis, gan naktskluba apmeklējums, kuram gan pēc procedūrām vairs spēka nebija. + Procedūras ļoti ļoti labas, izvēle plaša, personāls ļoti laipns, atsaucīgs, profesionāls - par to jāmaksā visai samērīgi - ja var ticēt Latvijas žurnāliem, tad Rīgā šokolādes masāžu par 20 eiro neuztaisīsi, ietīšanai cenas Rīgā nezinu, bet arī tā maksāja 30 eiro. Friziera pakalpojumi vīriešiem maksā apmēram 8 eiro un nav par ko sūdzēties. + Apartamenti nav elit lux, bet kārtīgi, mūsdienīgi un gaumīgi iekārtoti un ar skatu uz jūru. Ļoti labas brokastis. Mīnusiņi: - acīmredzot smēķēšanas aizliegumu viesnīcā nav, tādēļ dzīvodami otrajā stāvā, koridorā tomēr mazliet jutām viensīcas halles bāra tuvumu. citur smakas nav. - peldmētelis numurā ir katram viesim, taču čībiņas nodrošina tikai "suit" apmeklētājiem - es sev nebiju paņēmusi un varēju skraidīt plikām pēdām pa viesnīcu vai iegādāties lētāko variantu par 40 EEK (~3,50 EUR). Visādi citādi ekselenti - lieliski atpūtusies, kārtīgi palutināta nenokļūstot uz bankrota robežas un pavisam netālu no Rīgas. Noteikti iesaku arī citiem - varbūt laba opcija, kamēr pie mums viesojas NATO :)