Gibraltar- The Rock

Tie, kas atpūšas vai ceļo pa Spānijas dienvidiem, noteikti var pamēģināt aizbraukt uz Gibraltāru- mazu zemes pleķīti ar augstu kalnu visū un pārdesmit tūkstošiem iedzīvotājiem, kas runā "Spanglish". Kalnā var uzbraukt augšā, kur sastapsiet bariem klejojošo mērkaķu, kas ēd arī no rokas un kurus varas iestādes arī ēdina, lai tikai tie nenāk lejā uz cilvēku mītnēm mantas zagt. Gibraltārs- tā ir miniatūra, ko Anglija negrib atdot Spaņijai, lai vēsturiski saglabātu savu klātbūtni šajā vietā tuvu pie Āfrikas. Pavisam netālu pāri ir redzama Āfrika (Maroka, ja nemaldos). Gigraltārā ir arī sava lidosta, kas ir tikpat gara, kā galvenā iela un krustojas ar to. Redzējām, kad sēdās lidmašīna, automašīnām iedegās sarkanā gaisma, lai atļautu tai nosēsties. Nesenajā referendumā vietējie nobalsoja atkārtoti par vēlmi palikt Anglijas sastāvā. Nekas neparasts, ka iebraucot no lētās spānijas, bija jāiemaina Britu mārciņas un pa visu jāmaksā ar Londonas cenām. (Pizza Hut 2+1 cilvēkiem= 25GBP).