Kā mūs Polijā apzaga

Vispārībā bija tā. Tā diena mums ceļotājiem šākās kā parasti. Vajadzēja pa vīkendu līdz Rietumeiropai ar auto aizlaist. Polijā pirmā lielā pilsēta ir Bialostok- zinājām, ka tur kaut kur nolūzīsim. Un tā, ap 2 naktī pēc kilometriem mums jau būtu jābūt klāt. Skatamies motelis kriesajā pusē -ZAJAZD WIKING. Atceraties šos maģiskos vārdus. Tā kā bijām noguruši paņēmām istabiņas (ap EUR 14 no deguna). Visvairāk nogurušie devās gulēt, bet vismazāk nogurušie- uz bāru. Pavadot jautri laiku bārā, ap plkst. 6 arī pēdējie ceļotāji devās pie miera. Jāpiebilst, ka mūsu iztabas durvis neslēdzās ciet. Es pa to daudz nebēdāju, jo pieliku pie durvīm krēslu un citas drazas, kas taisītu jezgu, ja kāds ienāktu. Nākošajā rītā mūsu maki bija tukši. Tas pats arī otrā istabā. Izsaucām Policiju, kas atbrauca bruņotā busiņā 15. minūtēs. Izprašņājuši mūs, viņi teica, ka ja gribam visu oficiāli, tas paņems mums ap 12. stundām, jo Policijā būs jāsagaida tulks, viss jāpieraksta utt. Mēs teicām, ka mums gan liekas, ka pie alus kaut kas tika piešauts klāt, kā saka, lai veselīgāks miegs, kā arī esam pārliecināti, ka tādā mazā mājelē viss notiek ar vietējo oficiantu un administratoru ziņu. Tā kā poliči nesaprata citu valodu, kā tikai poļu, kontaktēšanās bija tāda švaka. Teicām, lai viņi iet lejā un divreiz iešauj vienīcas personālam, bet viņi atteicās. Projām braucām ar smagumu sirdī un EUR 350 iztrūkumu kabatā. Vēlāk pārrunājot, analizējām kļūdas, pirms un pēc zādzības. Varējām vismaz televīzoros iečurāt un dušas atstāt vaļā, bet to tajā šokā jau cilvēks neaptver. Tā kā ZAJAZD WIKING- esiet modri.