Maltas vilinājums

Malta tiešām ir ļoti saistoša un amizanta valstiņa - ar to, ka tā ir tikai 315 kvkm liela, tajā dzīvo tikai 350 000 iedzīvotāju, turklāt tās teritorijai pieder arī divas salas Comino un Gozo, kur arī dzīvo cilvēki. Maltai ir ļoti interesanta vēsture un to izzinot daudz kas kļūst skaidrs - par arhitektūru, par satiksmi, par domāšanas veidu. Skaista, bet skarba daba - tikai akmeņi, klintis, māls un Vidusjūra, nevienas upes, ezera un meža... Iesaku izbaudīt jūras veltes, tās tiešām garšo fantastiski, kā arī pludmales, īpaši savvaļas pludmales, kurās nav tik daudz atpūtnieku. Tā ir valsts atpūtai, bet ne tās tradicionālajā nozīmē! Iesaku aizbraukt uz Arheoloģisko parku (Hagar Qim) aplūkot tempļus, izmantojot jancīgos dzeltenos busus, vismaz sabiedriskā transporta biļetes Maltā ir lētas. no Maltas nāk visiem labi zināmais varonis Papaija, tur atrodams arī viņa muzejs (Maltas ziemeļdaļā). Īpaši iesaku apskatīt veco Maltas galvaspilsētu Mdinu naktī, tā ir slavena ar savu klusumu un fantastiskajām ēkām, tur arī uzņmets daudzas mākslas filmas, piemēram Grāfs de Monte Kristo. Tāpat noteikti vajag atrast kādu stikla pūtēju darbnīcu (man gan pašai tas neizdevās laika trūkuma dēļ), Maltas stikls ir ļoti populārs un viņi pūš, izmantojot ļoti vecu vecos paņēmienus - nekur neizmantojot mūsdienu tehnoloģijas. Jaukākie suvenīri - acs, kas pasargā no ļaunums, Maltas krustiņš un liķieris Zeppis.Lai jums izdodas atklāt Maltas vilinājumu!