Eiropas Kuba

Gadiijos Albaanijaa pagaajsvasar, kad divataa ar vienu burviigu meiteni stopojaam pa Balkaaniem. Nupat veel veerojushi miljonaaru jahtas Ateenu Pireijas ostaa tuvojaamies Albaanju robezhai ar diivainaam prieksnojautaam. Veel Griekijaa bija veerojams tas, ka VISAS pretimbraucoshaas mashiinas ar albaanju numuriem ir 15-25 gadus veci mersedesi. Frichiem patiktu shis skats;) Uz robezhas neviens angliski nerunaaja, tachu vinji pamaniijaas no katra nopleest 10 eiro par kaut ko.Briinijos, jo biju paarliecinaats, ka viizu nevajag (am.gov.lv:) Iereednis veel paguva sakliegt par to ka nepareizi aizpildaam kaukaadus formulaarus. Un tad jau soljojaam iekshaa. Vesels bars taksistu bljauj, rauj aiz rokaam utt..Uzsaucieni amigo, amigo.Bardaks, Totaali piesaarnjota apkaartne, karstums..-beidzot es jutos patieshaam lieliski:) Neatlaidiigaakais taksists vilkaas liidzi ljoooti ilgi un beigaas vienojaamies, ka liic Girokastrai, kas atrodas kaadi 30-40 km no robezhas shis muus abus eizsviediis pa 10e. Veel pakjeera liidzi vienu Ateenaas dziivojoshu albaanieti, kura muus iepaziistinaaja ar shiis valsts "nelielajaam" atskjiriibaam. Ja nebuutu vinjas, man nebuutu pielecis, ka autoosta albaanijaa ir nekas cits kaa putekljains laukums, kur cilveeki ar rokas maajienu apstaadina garaambraucoshos auto. Laimiigi tikushi vienaa taadaa iekshaa uzsaakaam 7 stundas! (kaadi 200 km) ilgusho braucienu uz Tiraanu. Biljeshu nav, veikls chaliits ar naudas zhuuksni rokaa vnk savaac cash. Ateeniete bij izstaastiijusi aptuvenaas cenas, taapeec liekas ka baigi apsmaukti netikaam.. Busa staavoklis taads, ka divi brangaaki viiri seezhoties vienu seedekli vienkaarshi nolauza:) Brauciens bij lielisks-etniska muuzika, nereaali smuki (prieksh manis) skati pa logu..Traana dazviet izskataas aptuveni taa, kaa es izteelojos Havanu. Le Bardac. Ouk, pagaidaam viss, turpinaajums sekos;)