Mans izmegjinajuma brauciens ar stopiem pa ES

Mans pirmais izbrauciens ar auto stopiem pa ES 24.maijs 1. Diena LV,LT Šodien ir tā diena,kad es beidzot sākšu savu stopeshanu pa ES.Pamostos plkst. 6:00 no riita,lai brauktu uz Riigu,kur man jatiekas ar savu celjabiedru Arturu.Laikapstaklji ir tik shausmiigi,ka izlemju pievienot savai piebaaztajai somai klat vel vienu inventaaru-kurtku,kura,kaa velak izradiisies,buus man nepiecieshama vairakas reizes.Satiekamies ar Arturu,apspiezham kas ir un kas vel nav panemts liidzi.Taalak dodamies uz mikrinju,lai izbrauktu ara no Rigas un saktu savu stopeshau.Pec neilga laika jau tiek apstadinaata pirma automashina,ar kuru tiekam liidz Jelgavai,tur es samainu bishku euro skaidraa naudaa,sapeerku shaadus tadus siikumus ,un dodamies talak.Paris km pirms LT robezhas nakas pagaidiit liidz kads apstājas.Paiet apmeram 30 min un apstājas lietuvietis,kursh piedava mus aizvest liidz Shauljiem.OK.Mazliet pavazājamies pa Shauljiem,noperkam maxima paiku, ieedam un soljojam araa no Shauljiem.Saak liit lietus,tas nu man galiigi nepatiki,bet naakas pieciest,ar to bija jarekjinas.Pec laika apstājas VW passat,bet tur ka par parsteigumu brauc tas pats shoferis,kursh mus atveda lidz Shauljiem,tikai šoreiz ir samainiijis auto,lai brauktu uz dacham.Diemzhel tas noziime,ka brauciens ar vinju ir iss,labi ja kadas 10min :D Turpmak jau ar vairakam mashinam nokljuustam dziljak LT,tachu,jo vairāk tuvojas vakars,jo mazak paliek auto.ES jau pie sevis izdaru pirmos secinājumus,ka divatā ar lielam somaam neviens negrib laagaa njemt.Ka par laimi, nogajushi kaadus 2km,pamanam pamestu maju,kura tad arii parlaizham sho nakti. 25.maijs 2. Diena LT,PL Pamostos ap kadiem 8iem no rita, atri ieedam un ejam stopeet.Mana teorija apstiprinaas-divata negrib njemt,tapec nolemjam sadaliities-Arturs iet uz priekshu,bet es tikmer stopeju taja pat viet.Nav ilgi jagaida lidz piestaj businjsh,pie stuures armijnieks.Braucam lidiz Kaunjai,pa celjam panjemam arii manu celjabiedru Artuuru.Pie Kaunjas,lai arii ir liela satiksme,tomer neviens nestajas,izlemjam atkal sadaliities :D Es aizeju krietnu gabalu uz priekshu,nostopeeju auto un braucu liidz Marianpolei.Pec laika sanjemu sms no Artura,ka vinjsh ir dabuujis auti,kas brauc liidz Varshavai,un pa celjam savaks arii mani.Shoferis uz goda,uzsauc mums pusdienas,aizved liidz pashai Varshavai,pats piedava arii sazvaniit Hosteli,atrod letako centra un vel uzzime ka liidz turienei nokljuut. Varshava-manuprat viena np skaistākajam pilsetam.Cilveki arii atsauciigi,palidzeja mums atrast rezervēto hosteli.Vienam cilvēkam par nakti istabinja jamaksa 10 euro.Ar mums viena istaba gulja rii amerikaanis,kursh arii stope pa ES. 26.maijs 3. Diena PL Pamostos no ta,ka pa koridoru staiga izbadejushies cilvēki.Uzladejam tel. Baterijas,paeedam un laizham prom.Uzmekleejam Turistu info centru,lai uzzinaatu kaa tikt ara no Varshavas.Liidz autoostai braucam,tpt ka iepriekshejaja diena-pa ‘’zakji’’.Esam ara no Varshavas,stopejam-nekas nenotiek,atkal sadalamies.Dabuuju transportu liidz UA.Vietas trukuma delj,nakas Arturam braukt garam.Jau pec neilga laika braukshanas,šoferis piedava braukt pie vinja.piekriitu,jo zinu ka nebuus jaauztrauca kur palikshu pa nakti un kur dabuushu paiku.Velak nejaushi satiekamies viena benziintanka ar Artuuru (Pasaule gan ir maza).Soferis tomer izbriive vietu arii Artuuram un taalak jau braucm trijataa.Pirms UA robezhas,kadus 3km,iebraucam kaut kaada laukuma, kurs shoferis Vasja izstaasta,ka buus laikam te japaliek pa nakti. Saakas ledusskapju un televizoru sava veida bizness.Par to laikam siikaak nebuutu ieteicams staastiit :D nakti esmu gulējis labi ja kaadas 3h kopa. 27.maijs 4. Diena PL,UA No riita sakraamejamies un laizham uz UA robezhu.Tur sakas elle,jo kaut kaada bezsakara peec nakas noniikt kadas6h,lai gan mashiinu nav nemaz tik daudz.Robezhsargi ilgi un dikti peeta latvieshu pases, groza no viena spuses uz otru,laikam mekleeju nauda J Pec laicinja pienak viirs uniforma un pasauc mus uz ‘’ipasu’’ sarunu,ka vinjsh pats teica.ipashas sarunas viens no jautājumiem bija:Kaa sauc juusu ministru prezidentu??? Psc vel visaadi jociigi jautaajumi un kuriem jaatbild latviski,nezinu kapec.Robezhsargs pasmaida un saka ka varam iet.Beidzot tiekam iekshaa UA.Seit ar Artuuru shkjiramies, vinjsh tiek izlaists ara pie L’Viv,bet es turpinu celju uz 250km attalo horodenko pie shofera uz majam. UA celji ir tragjiskaaki kaa Latvija,tapec brauciens ieilgst.Pirms shofera majam Vasja ieet veikala,sapeerk paiku un penjem 2 pudeles vinchika :D @os naktii eedam desumaizes un apmeeram kaadas 10 min izdzeram viina pudeli,es vairāk nevaru, aizeju guleet :D 28.maijs 5.diena UA Esmu izguleejies vnk perfekti.Peedu desumaizes ar sieru,ka izradas,taas arii jaaed visu dienu,jo neka cita maaja no eedama vnk nav :D Ap pusdienlaikuVasja aizbrauc pie sievas uz citu pilseetu,solas buut atpakalj 6dienas vakara.Visu dienu seezhu viens pats majaa, eedu maiziites un skatos 100x redzētas filmas. 29.maijs 6.diena UA,RO Pamostos,skatos ara laiks ideaals, nolemju fiksi apskatiit pilseetu,nopirkt UA karti un doties uz Rumaaniju.Tirgu satieku Vasju,vinjsh man nopeerk karti un es saku posties projaam.Aizstopeeju liidz Chernikai,sakuma domaaju pilseetai izeit cauri ar kaajam,tachu viens vietējais ieteica man labaak braukt ar sabiedrisko.Kapju ieksha braucu atkal pa zakji un pienaak konduktore, sak prasiit biljeti,saku ka naudas nav un gribu nokljuut Rumaanija.Vinja man atmet ar roku-saprtu,ka varu braukt bez maksaashanas.Liidz robezhai sanaak braukt ljoti ilgi,nepilnus 100km nobraucu 6 stundaas, galiigi neiet.Rumanijas robezhu shkjeersoju ar kajakam, viens robezhsargs tikai nedaudz iereeca par mani,sakot ka es esmu baigais sportists,ka ar kaajam taadus gabalus eju. :D Pashu robezhu shkersoju kaadas 10min.Saku uzreiz stopet.Apstajas viens tips, prasot 10euro par 50km,saku ka naudas nav ,vinjsh notinaas.Pec laicinja apstaadinu businju,kursh mani aizved liidz Suceavai.Businja vienai sievietei apveicamajos par to kur es vareetu taja pilsēta paarlaist nakti un vinja uzreiz man iesaka savu radinieci,par gultasvietu jamaksa 3 dolaari,plus iespeeja nomazgaaties.Leeti.Samaksaju un dodos laikas mekleejumos,liidz man piesienaas kaadus 13gadiigs rumaanis,kursh sakuma par 100eur grib man iesmeereet ‘’armani’’rokasplkst.Saku tik,ka naudas nav un cena pamazam kriitas,liidz nonaak liidz 5euro :D taka plkst man nav vajadziigs, tad pec laika suutu sho projaam. 30.maijs. 7.diena RO,H Dienas sakums-brokastis glaze sulas un 2 banaani,plus bonusa maldiishanaas pa Pilseetu 3h garuma.psc.. :D Laba kaaja jau metaa krampjos no staigaashaas,liidz beidzot nostopeeju pa pusei rumaani, pa pusei ukraini,chalis paved mani kaadus 50km.Rumanija man patiik, kalni lejas, kalni lejas :D un atkal kalni .NU labi,pusrumaanis, pusukrainis izlaizh mani ara no mashiinas, nepaiet ne 5 min un dabuuju fuuri.Shoferis no eng saprot kaadus 5 vaardus,auguma apmeeram 150cm un brauc uz fuures :DAr vinju nobraucu kopa vairāk ka piecas stundas,tieku liidz Kairai,pa celjam iisais rumaanis izmaksa man pusdienas.Pa ilgiem laikiem tieku pie silta eediena.njamii.Kairaa uzmekleeju hoteli,domāju tur paarlaist nakti,bet BAAAC,par nakti 2* hoteli prasa 16eur-tiirakie izspiedeeji.Atmetu visam ar roku,paluuru plkst-ir tikai devinji vakara un saku soljot uz Ungarijas robezhu.Sanjemu sms no Artuura,ka vinjsh ir Budapeshta jau 2 dienas slikto laikapstaaklju peec.Nolemju,ka man pa nakti jaatiek liidz Budapeshtai.Stopeeju,piestaaj policisti,parunaajam,paraadu karteejo reizi savu pasi.Viss kaartiiba. 31.maijs 8.diena H Neesmu nemaz gaajis guleet,jo vnk nav kur :D jaatiek liidz budapeshtai.Stopeeju plkst nak jau viens naktii,bet ir tik silts,ka es stavu ara maika un shortos.Ideaali,kaadu laiku.Saak gaazt lietus un puust stiprs veejsh,saprotu ka nu ir suudi.Lamadamies pie sevis,ko es te daru utt.paiet pusotra stunda kamer naktis adabuuju atkal auto......Esmu beidzot Budapeshta,ir plkst 4:30 pilseeta kaa izmirusi,no vienas puses labi, no otras slikti,nav kam celju uz hosteli paprasiit :/ Pie stacijas satieku vienu chali,izradaas ukrainis,kursh jau 10 gadus dziivo Ungaarija.tas mani aizved uz hosteli,kur tgd sezhu mierua un klusuma un gaidu 8:00 lai vareetu pieregjistreeties.Par sutku jamaksaa 6euro, leeti.Pieregjistreejos,paeedu,nolemjam pavazaaties pa Budapeshtu,aizstaigājam liidz Cidadell’ei,iegadajamies paris suveniirus.Atnaaku atpakalj uz hosteli, paeedu un aizmiegu,gulju liidz 9iem vakara. 1.juunijs 9.diena H,SK Otrdiena,pamostos ap kaadiem 8iem, paluuru ara pa logu-liist,apmaacies,tatad liis visu dienu un vel nedaudz :D Pec brokastiim ar Artuuru izdomaajam,ka tomeer jastopee taalak.Sakravajamies un dodamies celjaa.Atkal.Tikushi ara no Budapeshtas,es izdomaaju,ka uz Horvatiju shoreiz nebruakshu,bet gan doshos atpakaljcelja uz LV.Domaaju,ko lietaana laika dariishu Horvaatija??Soljoju pa lielcelju,stopeeju,protams shii ir taa diena kad negrib neviens staties.Ooo..piestaaj vieni,njaa,tikai tie ir menti :D Shie sak man boreet ka te navar stopeet utt,lai es ejot 500m atpakalj uz paraleeli blakus esosho celju,kas ka izradas ir tik shaurs,ka nav kur pat peiet.Peec 4h mociibam esmu ticis SK.ielienu benziintanka,lai iegaadatos karti,bet blin, nieka karte 8euro.Cik aatri ieraudziiju cenu,tik atri iztinos no turienes.Skatos talak nākamais benziintanks,eju stopeeju,piestaj viens,sakaas gan ka pavest varot kaadus 20km tikai,tachutachu uz jautaajumu:kur es shaja pilsēta varu parnakshnjot?vinjsh uzreiz atbild,ka pie vinja.Ok piekriitu,Nopeerk man vel paiku,varu dziivot kaa karalis :D 2.,3.juunijs 10.,11.diena SK,PL,LT,LV Pamostos lietus liist uz nebeedu.Galiigi nelaags riits.Fiksi paeedu un tieku aizvests liidz pilseetas beigaam,kur vareetu atsaakt stopeet.Pavisam aatri tieku jau mashiina,lai dotos Pl virziena.Taa kaa man ir doma pec iespeejas atraka nokljuut LV,tad nedomaaju nakti guleet.Ar 4 mashiinaam skjersoju sameera aatri Poliju,esmu jau LT pie kaunjas, kur sakaas pats garaakais celjs,liidz Riigai sho posmu veicu 7h !!! psc..Karstums tik nezheliigs,ka esmu spiests iet pirkt saldejumus vienu peec otra.Stopeeju,bet neviens nestajas,nezinu kas tiem lietuvieshiem ir? Pirms Lv robezhas piestaj latvietis ar leishu numuriem no Ukrainas,tas beidzot nogaada mani Riiga.END ! ! ! Brauciena ilgums - 11dienas Nobrauktie km –nezinu,bet sameera daudz :D Iztereeta nauda – 50 Ls Mans nomestais svars -5kg :D patika.