Brauciens uz Horvātiju

lasītājiem, kuriem ir interese par to kādi loriņi ir nopērkami tajā vai šitajā suvenīru bodē.. .vai arī kkādas vēsturiskas blēņas, lūgšu lasīt citus apraxtus... šajā vairāk tādi praktiski vērojumi.... tātad... plānojot braucienu tika pielietota labā metode, kas saucas "nozodz ideju no Impro" attiecīgi tika apskatīti variāki ceļojumi uz to pusi un paņemtas tās apskates vietas, kuras likās labas esam... kompānijā nevienu neinteresēja vēsturiskās blēņas.. tadēļ gida pakalpojumi nebija nepieciešmi.... plāna maiņas rezultātā izbraucām vēlu vakarā, nevis agri no rīta... pirmā pietura bija apmēram 47.798673,20.332947 precīzas kempinga koordinātas uzreiz nepateikšu, bet bija puslīdz normāli... bija iespējams cilvēcīgi nomazgāties, kko uzvārīt... blakus kkāda izklaides vieta, kur iespējams, bija ūdensaktivitātes... otrā dienā braucām uz budapeštu... 47.494475,19.035144 šeit bija bezmaxas autostāvvieta, kuru izmantojām un devāmies apskatīt lielo māju ar putnu uz juma (gandrīz).... upes otrā pusē apmeklējām "barotavu" kurā ēdu zupu, kura lika vilties, jo tajā peldēja tik 1 gaļas gabaliņš (skat foto) arī pasūtītajam gaļveidīgajam izstrādājumam ar free kartupeļiem nekāda "zāle" komplektā nenāca.... bet nu ko no bada neapēdīsi... devāmies meklēt naktsmājas... 46.766049,17.265508 apmēram te bija kepmings.... it kā jau kruts, bet kkas man tur nepatika... bet neesmu izlepis.. bija ok... no rīta piecēlāmies... kurš gribēja paplunčāties bolotona zaņķī to arī izdarīja... un devāmies ceļā... kkā neplānoti, bet kārtējo reizi ap 11iem.. (dzīvojām pēc LV laika) 44.156913,15.600243 http://croatia.hr/en-GB/Accomodation/Camps/Camp/Town/Novigrad-%28Zadar%29/Adriasol-Camping?bGNcMTQ0NQ%3d%3d apmēram te bija kempings pie adrijas jūras... kempings ļoti patika, bija pieeja internetam (bezmaxas) lieliskas dušas un virtuve... un, kas bija brīnums.. recepcijā prata eng valodu.. tipa nebija uz pirxtiem jāskaidro.... (varētu jau arī pateikt barjeras kodu.. bet tas jau būs pārāk dāsni no manis) ā... pirms tam apmeklējām plitvices ūdenskritumus... 44.88413,15.618954 žēl jau ir dalīties ar šo ļoti svarīgo informāciju.. BET biļeti pirkt nav obligāti... neviens nepaprasīja... žēl, ka to uzzināju tikai pēc pastaigas... izvēlējāmies "E" maršrutu... 2as stundas.. pilnīgi pietiekami.. sākums ar vislieciņu... (riteņu) un beigās ar laivu pārved uz startu... tiesa var iesēsties citā laivā un pagarināt pastaigu krietni... devāmies uz Zadar 44.116714,15.233917 apskatījāmies pilsētu, paklausījāmies jūras pūšamos iznstrumentus :) un devāmies uz rijakas virzienu pa "8" ceļu, aks ir izvairoties no maxas ceļiem.. tajā brīdī cilvēx saprot, ka ir vērts maxāt par maxas ceļiem.. bet man patika 8 ceļš.. jo bija daudz skaidtu skatu uz jūtu un kalniem.. pa maxas ceļu neko tādu neredzēsi... bet nu ātrums... vai precīzāk sakot, lēnums... bet nu.. iebraucām KRK salā... man kā cilvēlkam, kurš nesaprot, kapēc būtu jāmaxā par iebraukšanu Jūrmalā... un kapēc jūrmala skaitās kruta nesaprast kas te tik nu lielisks... apmetāmies ļoti sliktā kempingā, kurā no nrīta nebija spiediens ūdenis (nevarēja nomazgāties), nebija kur kko pagatavot... (izrādās, ka arī itālijā (tāpat kā Hr) nav modē ēst gatavot) +ūsainā sieviete recepcijā Vispār neko nerub'īja (nesaprata) http://croatia.hr/en-GB/Accomodation/Camps/Camp/Town/Krk/Bor-Camping?bGNcMTUyOA%3d%3d devāmies uz iepriekš pieminēto rijaku, kura apmetāmies, manuprāt, visforšākajā kempingā 45.304873,14.489422 lūdzu nesajaukt, tur ir 2 Giga kempingi... tie NĒ.. bet ir kempings "mini" (precīzākas koordinātas iespējams, ka no navigācijas ierīces varēšu pateikt) labs ar ko... 1.recepcijā laipna sieviete, kas Eng pārvalda. 2. lieliskas dušas un tualetes. 3. kluss. 4. jūra 600 metri. tiesa kur pagatavot paiku nav, bet nu tomēr, jābūt līdzi plītiņai pašiem... http://www.panoramio.com/photo/3488278 45.774384,14.212704 alas slovēnijā... UHHHHhhh tiesa 15 LVL no kakla, bet nu UHHHhhh pa ceļam uz venēciju palikām kkādā kempingā, kur lieku reizi pārliecinājos, ka Itāļi latviski saprot praktiski tik pat labi kā savu dzimto valodu... tiesa koordinātu neatceros... bet labums, ka ejot prom recepcija kko sajauca un paņēma 5x mazāk kāposta kā vakarā runāts.. nu mēs jau arī neesam lepni... pa 10 eur palikām... bija baseins... tualetes bija kā stacijā pirms 19 gadiem tik uzlabotas.. esot bijušas arī labākas... man pirmā atsita velmi.. un "biezumi" palika pie manis :) venēcija... ja brauc ar auto, kura augstums pārsniedz 210cm... tad labāk uzreiz palikt kontinenta pusē un pārbraukt ar autobusu (kuram biļeti pirkt arī nav ļoti obligāti)... tiesa VISA ceļojuma laikā ir jāsaņemas spēki saprast, ka "katrs zin kā labāk vaIg..." (jālasa dziesmas ritmā....) un katrs purkšķētājs pie izdevības aizrādīs par nelabo braukšanas manieri, un nepareizo parkinga izvēli... bet te jā I. Busulim jāsaka... "saki ko gribi, man uzlakāt..." 48.152642,17.087517 bratiskava (koordināta neprecīza) kempings... ieradāmies vēlu, bija kkāda sieviete un poliči, kas pateica, ka 23 eur... no mašīnas un ielaida... jūtams māju tuvums... šis tas apzīmēts, paplēsts, bet kopumā tīrs, kārtīgs... no rīta recepcijā gribēja ierubīt (ieslēgt) dārgo cenu, bet nācās paskaidrot, ka nekā nebūs... 49.101707,19.434214 bešenovā ūdens izpriecas... uzreiz saku, ka jāņem "blotnākā" paka... faktiski tur var tusēties visu dienu... tiesa, augšminēto paku nevajag ņemt tiem, kas nav gatavi redzēt plikus čibrikus un citus sieviešu un vīriešu ārējos dzimumorgānus.. (ne vienmēr pirmā svaiguma)... tur pat netālu ir "tatrlandija"... arī ūdens izpriecas... no šejienes devāmies mājās... resume. apmēram 5100 Km. vidējais patēriņš 8l/100km maxas ceļi nedaudz zem 50 LVL lietojot "tontonu" ar 8.35... karti tomēr nav visi ceļi... pavisam jauno karti neesmu paguvis "ielicenzēt aparātā"... bet visā visumā ir ok velosipēds ir labs veids, kā apskatīt pilsētu.. un nemaxā miljonu... nešķirotas bildes bez ceļotājiem apskatāmas būs TE: http://foto.inbox.lv/tipa111/brauciens?view=&start=0&curdate=2010-08-22 PS ja kāds atrada ko derīgu.. vismaz verbālu pateicību ceru sagaidīt :)