Mana gaitas Mozambika ceturta dala!

Jateic, ka sonakt redzeju divainu sapni, es peldu un runajos ar delfiniem valiem, haizivim un mes viens otru labi saprotam, un kad piecelos radas doma papeldet okeana, ar labam izjutam, tad es daudz nedomaju, 1300 Metikaisi kabata un uz pludmali projam, lai atrastu laivu. Tad es aizgaju uz jauku kantori, kura ipasnieks bija anglis no Manchesteras, un es noekipejos, un braucam lukoties uz delfiniem valiem un citiem juras zveriem paniru ari nedaudz. Kadas bija izjutas, bija nedaudz jocigi stresins ari biskit bija, ka nak 3-4 metrigi okeana vilni, bet skats bija vienreizejs, kad lukojos uz pludmali tad ta bija tik mezoniga, paris villas, kas pieder miljonariem un n tos kilometrus neviena cilveka, vieta kas ir globalizacijas neskarta. Redzeju valus delfinus peldeju viniem loti tuvu, un ari niru okeana, kad naca 4 metrigs vilnis, uzzinaju ka okeana udens medz but loti sals ne ta ka musu Jurmalina, ta nu es parijstijos, bet sanaca panirt, sajutas bija neidomajamas. Driz vajadzes panirt pa viram iesakuma 10 metri ar akvalangu. Pludmali Mozambika ir tiesam verts redzets tik klusa mezoniga, man loti patik. Un tofu pludmale, cilveks var biezi domat par dzivi, kad viss beidzas, es paliku pludmale klausijos waters of Irrawaday no filmas Beyond Rangoon. Un staigaju staigaju staigaju gar pludmali. Tie baltie, kas seit ieklist, mums ir kaut kas lidzigs, mes meklejam vietu, kur butu iespejams pabut talu no visa. Atpkal ari atbraucu interesanti, sedeju piekabe ar Zimbabviesiem runajamies par dzivi, un izbaudiju asas izjutas, jo jedziens celu policija Mozambika nav, tas ir ka joks, zime 50 km, ir mazs humorins. Ta luk pagaja si diena. Stay tuned!