Viļņas naktsdzīve

Tātad... vakar te savācāmies internetatkarīgo grupiņa... un aizlaidām uz Viļņu.. neiedziļinoties sīkumos: 1. leišu virtuve galīgi "sako"... ;) nepatīk tie viņu glumie ēdieni... feee...peee... ;) 2. graviti - naktsklubs.. tipa baigais supertusiņvieta... pie ieejas visiem godīgi prasa dokumentus un pārmeklē.. lai tipa šmigu laikam un bazukas iekšā nenestu... interjērs un ideja - super! uz 9.5! baigi labi.. publika... vidējais vecums... 16... ;) sviesc.. nesaprotu, kam viņi dokumentus prasa, ja tur tādi tīņi tusē... bet kaut kas tur bij.. tehno ritmi gāž gar zemi... un dūmu mākoņi (pamatā cigarešu) to tik veicina... 3. pārvācāmies naktī uz kaut kādu "latino" diseni..pašā vecpilsētā - SUPER! TADAS vietas rīgā nav... diemžēl.. vieta fantastiska... trīs stāvi.. visi vienotā sarkanā buduārtipameksikano stilā... super! fantastika.. un visu laiku karstie latīņu ritmi... fantastika! publika ap 25... un vairāk.. arī normāli viss! nu vieta afigenna! visiem iesaku un tā! :) Kaut kad naktī atgriezāmies busā un uzsākām ceļu mājup! Atmiņas vēl īsāk - cenas nav lētas... ieeja abos klubos ~6Ls... tomēr.. ir vērts! Apraksts tapis: jo vakar te skaidrībā nevarēja tikt - ko viļņā redzēt un kur ietusēt!