Viena Pecpusdiena, Viena Nakts Ibiza!!!

Sveiki Visiem :)

Maz ieskats, iisa viziite Ibiza-Sant Antonio-Amnesia!!!

Tatad devos uz Markusa Schulza solo setu kas notika 10 Augusta kluba Amnesia. Kapec biju tik iisu laiku? Tapec ka darba neiedeva brivdienas bet negribejas laist garam tik lielisku nakti tapec devos uz tik iisu laiku un ta bija mana pirma reize kad biju ibiza!!!

Ielidojot vien Ibiza un izkapjot no lidmasiinas jutu ka esmu jau iemilejies un ka pavadiisu lielisku laiku kuru atceresos vissu muuzu. Nezinu kapec bet muita kad paradiju savu pasi sis uzreiz aiznesas kaut kur citur un paradit citam manu pasi.....

Izejot no lidostas terminala juutu karstumu bet loti patikams, gaidot autobusu uz Sant Antonio drusku pasaulojos :)

Braucot uz Sant Antonio acis griezas uz visam pusem un ir patikamas sajutas kuras nevar ar vardiem pateikt.

Sant Antonio:

Izkapjot ara uzreiz sazinos ar vienu no Markusa fanem un norunajam cikos tiksimies ieks Cafe del Mar, lai verotu saulrietu.

Lidz tam laikam pastaigajos paveroju cilvekus..... daudz Angli varu justies ka Londona, ka neka Sant Antonio 90% kas apmetas ir no Lielbritanijas. Klat ir saulriets kas izraisa neparastas emocijas sarunas raisas ap Markusu un tranc muziku.

Amnesia:

Kluba ieradamies 30min pirms atversanas bija jauki satikt citus trance milotajus un ka ari velvienu Markusa fani :)

Beidzot klubs valja un var doties ieksa un baudit Markusa solo setu, Klubs liels patikami ka nava karsti loti taka teiksim ir Ministry of Sound galvena istaba.... Markus jau spele bet uzreiz pamana mus un pamaj ar roku!!! Bet vienigi vilos tani ka nebija tads party vibe ka Ministrija tad kad speleja Surreal tik kadi 5 cilveki lidzi dziedaja bet kad Ministrija speleja to dziesmu dziedaja vissi....... loti patika ka ap riitu laida tadus ka aukstuma duumus nezinu ka sauc preciizi bet bija patikami ka vesaks paliek. Vilos ari tani ka bija planots 8h bet tik 6 ar pus nospeleja bet nju ta nava vinja vaina.

Cels uz lidostu:

Pasakums beidzies un ir laiks doties uz lidostu kur jau 10:15 pec saraksta ir izlidosana atpakalj uz majam nogurums paliels jo pirms tam 4 naktis nostardatas un prieksa vel 5 naktis ko jastrada tatad izeju cauri security checkam un eju uz kresliem cucet, uzreiz aizmiegu un pamostos 9:30 lab ka nenoguleju lidmasiinu :D Iekapjot lidmasina paliek skumiigi ka viss tik atri beidzas a gaidiju loti ilgi bet zinu to ka atgriezisos Ibiza bet nakamreiz uz Ilgaku laiku.........

Ja jums patik pludmale + tuset tad tas ir prieks jums un nenozelosiet ja aizbrauksiet!!!