Riiga - Napoli ar stopiem !!!

Riga – Napoli ar stopiem.

Day 1.

Kad tika kartigi izguletas pagiras pec loti garas dienas un pievakares pie Artura un pagaras nakts pie Lindas, kur nelagi uzdarbojas gruzins ar savam snabja dzersanas manierem es saku mierigi un lenam grava savu cela somu garajam celam uz italiju! Kad daudz maz viss bija sapakots vel vienigi atlika aizskriet lidz Marcim pec kedam un iedot atvadu bucu vecmaminai, kad tas viss tika izdarits devos ar autobusu lidz rigai, lai iekaptu autobusa uz Ventspili. Ventspili nonacis es gribeju tikt uz kuga lai tiktu garam Polijai un noklutu Travemunde, vacija.

Kaut ka nelagi sanaca ka biju uznemis nepareizu informaciju par cenam! Lai tiktu uz kuga, letaka bilete bija 80euro, par pullman seat, t.i. vienkarsi kresls uz kuga klaja! Tik daudz es galigi nebiju ar mieru maksat un saku prasit vai nevar letak, piemeram bez edinasasnas, ar pastradasanu, vai ka savana, protams vieniga atbilde ko es dzirdeju bija ne, 80euro vai sauszeme! Nosplavos un nolemu doties ar stopiem visu celu. Tik un ta biju noskumis par to ka netiku uz klaja un pulkstenis jau bija 23.00 . sapratu ka jaaiziet atpakal uz autoostu, jo tur pa letam naudinam vareja apest kaut ko siltu. Stavot rinda pec fri kartupeliem un glazes sulas ieraudziju divas interesanta izskata meitenes, kas bija aptuveni mana vecuma, vai drizak nedaudz vecakas par mani un nolemu vinam uzprasit vai Venspili ir iespejaatrast studentu kojas, jo vajadzetu kartigi izguleties pirms gara cela. Protams atbilde bija ka nav, bet esot sportistu viesnica kur varot leti palikt pa nakti un ka si viesnica atrodoties pie sporta centra. Pateicos par info, sanemu savu maltiti, meitenes nopirka cigaretes un aizgaja.

Kad biju ticis ar saviem kartupeliem puse, meitenes bija atpakal un viena no vinam varda Dana man izteica piedavajumu, no kura bija gruti atteikties, vina man piedavaja naktsmajas, ja nu gadijuma es neko nevaru atrast, es itka valet palikt pie vinas. Vina man iedeva savu nummuru un taisijas iet prom, kad es prasiju, no cikiem un lidz cikiem es vinu varu ta ka traucet. Atbilde bija principa jebkura laika, jo ir ceturdiena un katru ceturdienu vinas iet uz Easy baru, kur ir karoke un ka tur var forsi padejot un parekt par cilvekiem, bet vispirms vinam jasatiek Linda. Ta nu vinas atkal aizdevas prom, pabeidzu savu maltiti , pazvaniju vinam, noliku somu pie Danas majas un gajam uz baru!

Bara mums gaja jautri, alus tur bij lets un kad nakts garuma es istastiju vinam savu planu par stopesanu uz italiju un kadel emsu Ventspili, jo tas itka nav pa celam, Elina saka ari apsvert domu ka vina vartu doties ar lidzi man, vismaz lidz kaut kurienei eiropa, jo vina to labbra apskatitu. Kad musu nakts dzive beidzas bija jau kadi pieci no rita un Lindina mus ar Audimasinu aizveda mus majas. Kad bijam majas vienigais ko paspeju izdarit pirms izsledzos bija izritinat savu matraci.

Day 2.

No rita, kad pamodamies, paedam brokastis un devamies apskatit so to, nedaudz no Ventspils, apskatiju gan vecpilsetu, gan vietu kur Linda ar Danu atvers savu salonu! Doma galigi nav pelama, pirmkart divata iri ir vieglak nomaksat, otkart ar vienu apmeklejumu vari izmainities lidz nepazisanai, jo Linda pastradas ap un taviem matiem, nagiem un visu parejo, bet Dana tev pasus jaunas drebes!

Kas attiecas uz Elinas ieprieksejo nakts domu, par eiropas apskati, ta nebija mainijusies, vel jo vairak Dana vinu skubinaja to darit! Ta nu vina sapakajo savu somuun devas cela ar manim! Ap dienas otro pusi bijam Liepaja. Liepaja es nebiju nekad bijis un es to gribeju apskatit ka ari aiziet nopeldeties. Tas viss izvertas diezgan ilgi gan apskate, gan pelde, jo udens bija silts ka vanna. Nu jau bija vakars klat kad devamies talak uz Klaipedas pusi, nekur talu ar netikam, tikai lidz Nicai. Lidz turienei mus aizveda smuka un jauka meitene ar kuru ari nedaudz parunajos un izstastiju ko esmu izplanojis! Kad bijam Nica bija jau gandriz tumss un nekur talak ar protams netikam, izgajam ara no pilsetas un sosejas manla uz lauka centamies gulet. Tas man galigi neizdevas, jo apkart lidoja odu armada vai drizak kas vairak, ko cilveks vienkarsi nespej izskaitit! Gulammais man protams bija par mazu un tas bija tikai lidz krutim, par gulesanu protams var aizmirst. Saku dungot A komandas meldinu unsakukimikot aizardzibu pret odiem. Principa mans meistardarbs bija veiksmigs , bet tik un ta par spiti visam protams ka kads ods speja ielist iekspus mania konstrukcijai, tas ta, sikums, bet tas troksnis ko tie odi radija bija neizturams . nolemam iet talak uz prieksu, jo paliks vel tumsaksun odi bus mazak – protams musu teorija izgazas! Par spiti visam tomer izdevas aimigt uz kadu stundu, kad 4am mani pamodinaja meza cuka! Musu abu izbrins bija liels par satiksanos! Cuka veikla soli aizdevaz prom, pamodinaju Elinu jo bija jau gaiss un devamies stopet!

Day 3

Pec aptuveni stundas gajiena un paris masinam kas pabrauca garam, mums izdevas nostopet 2 polu fures. Ar sarunu mums galiigi nevedas, jo nevienam ipasi atistita polu murminasana nebija un protams abi soferi runaja tikai poliski! Bet nu visa visuma platoties ar rokam un saucot pilsetas, izdevas sarunat, ka aizvedis lidz Klaipedai un izlaidis uz Kaunas sosejas!

nonakusi tur, es pat nepaspeju uztit cigareti, ka jau bija apstajusies masina, kas devas uz Kaunu, protams lecam ieksaa un braucaam! pirms 9am bijam Kaunaa, rits bija iesacies loti veiksmigi!

Aizgajam uz Statoil, kur es ietureju brokastis un nedaudz paladeju telefonu! Kad biju paedis, devamies stopet, neizdevas, nolemam ka japieiet pie fures, kas uzpildijas! Sarunajam ka aizvedis lidz Marianpolei! Ar runasanos Marianpole bijam sekunzu laika, vismaz ta likas! Kur mus izlaida, pie benzintanka, galigi nestopeejaas, visas fures ar brauca tikai uz Kaunas pusi! dienas vidu, svelmee stopeejam kadas divas stundas, lidz beigas nostopeejam Smago massiinu ar Irijas nr. un stuuri otraa pusee! SSoferiitis brauca uz Poznan... t.i, principaa cauri visai Polijai. Par veiksi nespeejam vien nopriecaaties, lai gan mums bija veicies vel vairaaak! Soferiitis Stiivs vardaa izdomaaja ka vinns negrib braukt caur Varssavu, jo tur var buut korkki un taa nu mees kopaa izplaanojaam celu apkart! protams ar Tom Tom paliidziibu! kad bijam nonaakussi pilseetaa ko deevee par Torun, Stiiivs teica ka ir nobraucis dienas limitu un ka vinns paliks viesniicaa un ka itkaa mees vareetu palikt ar vinu... bija jau vakars un noleemaam palikt ar vinnu! Stiivs pannema nummuru ar vienu izstabu un trijaam guultaam, lai gan es teicu ka mums pietiek tikai ar griidu! bet nu labi....

Torun pilseeta izraadijaas superiiga, ar lielu vecpilseetu, liidziigu kaa Riiga un arii nakts dziive ar neko neatpalika. Aras alus baaraa Stiivs mums uzsauca alinnus, kur arii nepiespeeleetaa gaisotnee arii forssi paplaapaajaam!!! Kad alus baarus sleedza ciet paarvaacaamies uz Nakts Klubu, kuraa kaartiigi izaardijaamies... Visur var smeekeet, visi dzer, tusee, deju griida traka.... lai gan challi stiivi kaa mieti! arii leeti!!! Principaa mees tur bijaam kaa zvaigznes ar savu atraktivitaati un baalleessanaas nepraatu!!! ja aizej dejot... tad tev apkaart ir vismaz 4 meitenes, jo kaa jau teicu polli ir stiivi kaa mieti!!! Kad sleedza ciet arii to, pannemaam vel alinnus un vilkaamies atpakal uz viesniicu! Kad bijaam tur... Eliina momentaali atpliisa... bet es ar Stiivu vel pappllaapaaju!!

Day 4

Vakar bija records gandriiz 1000km

Protams peec ieprieksseejaas nakts mees nepieceelaamies no riita, bet gan ap 12.00. Ilgi gan neko nedomaajaam, izdariijaam savus ikriita rituaalus, kaa iztiiriit zobus un devaamies cellaa, taalaak devaamies uz Poznonnu, kur bija Stiiva galameerkkis un mans naakamais posms cellaa uz Italiju. Kad nonaacaam Poznannaa Stiivs piedaavaja muus aizvest liidz ssosejai kuru mums vaig, jo pilseeta ir diezgan liela!

Kad nonaacaam uz ssosejas uzreiz saakaam stopeet un kad mums ne paaraak veicaas, es izdomaaju ka ir jaauztaisa laba izskata ziimi ar uzrakstu Germany! Kameer es to dariiju, Eliina turpinaaja stopeet, kad biju puscellaa ar savu darbu, apstaajaas businns, kas bija cellu apkopei un saaka muus poliski nolamaat, kipa ko ellee mees seit daram, jo sii tacc ir lielaa ssoseja un protams ka stopeet nedriikst, peec pagaraakas sarunas vinns teica lai mees pazuudam no ssejienes un ka vinns muus nav redzeejis, savaadaak ja brauks policija tad muus var aresteet par paarkaapumu! Vieniigais kas mums atlika bija doties atpakal uz pilsseetu un kameer mees to dariijaam es biju izstraadaajis jaunu plaanu, ka ir jaaizbrauc ar vilcienu uz pilsetu kur tipa polu autobaanis beidzas! Nonaakussi stacijaa saaku peetiit ka lai tiek uz pilseetu Swiebodzin, kur taalaak iet normaalaa soseja! Vilciens bija vakaraa ar paarseessanos jaaizkaapj araa gala stacijaa 00.01 un jagaida nakamais vilciens kas bija 5.35, mums atlika vien cereet uz to ka pilseeta kur jaapaliek pa nakti buus normaala un tur buus kaut cik normaala vieta kur paarnakssnnot! Paldies visiem augstajiem stacijas gariem, jo stacija bija forssa un vinaa vareeja palikt pa nakti, vieniigais naacaas ciiniities ar vel vienu guleetaaju kas kraaca kaa pats nelabais! Bet peec vairaakaam reizeem, kad biju iztrauceejis vinna miegu man tomeer izdevaas ielaisties miegaa pirms atkal vinns uzdarbojaas ar saviem traktoru ruucieniem!

Day 5

No riita tiessi ap 5am mani pamodinaaja stacijas darbinieki, liekot noprast, ka ir gana guleets un stacijaa saak paraadiities cilveeki! Kad nonaacaam Swiebdzin atri devaamies cauri pilsseetai lai vareetu atri saakt stopeet jo fuures mostaas parasti agri!

Kad bijaam stopeejussi kaadu stundu un neviens nestaajaas noleemaam ka fuures nestaajas deel taa ka pa vaaciju vinni negrib vest divus jo ir tikai viena vieta! Sarunaajaam sadaliities un un tikties pirmajaa tanksstelee uzreiz peec vaacijas robezzas! Ta arii bija peedeejaa reize kad redzeeju Eliinu, jo vinna nostopeeja aptuveni 3 min peec daliissanaas, un kad suutiju vinnai sms ar jautaajumu uz kurieni ssoferiitis brauc, atbilde bija caur Breemeni uz Romu! Tecu lai noteikti izmanto sso iespeeju, ja ssoferis ved liidz Romai! Leenaa garaa es tiku liidz Polijas robezzai, nu aptuveni kadus 5km pirms robezzas, tad nu es ar dabuuju pirmo garo pastaigu! Sanaaca aizccaapot ar kaajinnam liidz Frankfurt (Oder). Kad biju Frankfurtee bija jau principaa vakars, izstaigaaju visu vecpilseetu un parkus! Smuki! Tad mekleeju kur guleet! Atradu jauku, klusu vietinnu pie smilssukastes uz solinna! Izsleedzos diezgan atri, bet ap 2am mani pamodinaaja garaamejoss bomzis kas teica …………………………………………………………… taa nu es mekleeju jaunu vietu un atradu vel labaaku, guleeju zem zemajiem balkoniem pie lielas maajas taa teikt aizmugguree vinnai, kur ir neliels maurinns un kruumi un nevienam nevajadzeetu mani taa kaa tur atrast!

Day6

Un atkal ap 7am mani pamodinaaja, soreiz gan tas nebija bomzis, bet gan aktiivs zaales plaaveejs, kurss starp citu pat nepamaniija mani!

Izmetu nelielu liikumu pa pilsseetu un devos uz vietu kur ir uzbrauktuve uz banana! Ar ziimi atri vien tiku massiina kas brauca uz Postdam, teicu calliem lai mani izlaizz tanksstelee pirms pagrieziena uz 9 a.baanna. Visu atlikusso dienu neizdevaas nevienu nostopeet! Stopeeju ar ziimi Liepzig un visi man raadija ka brauc vai nu uz Hanoveri, Magdeburgu vai atpakal uz Berliini! Taa nu es arii paliku visu dienu tanksstelee.

Vakarpusee iepazinos ar vienu meiteni, kas arii stopeeja uz Liepzig. Vina esot tuseejusi pie benziintanka uzpildes vietas 2h, prasijusi visiem soferiem peec kaartas vai nebrauc neviens uz vinnas rajonu, bet nekaa, noleemaam kad so iiso cella posmu varam veikt kopistiski un ka vinanai ar buutu drossak, pavadiijam kopaa kadas 2h, prasot soferiem, bet arii nekaa, liidz beigaas atradaas viens bussinns, kas brauc tur, bet vinnam protams ir tikai 1 vieta, bija jau vakars un teicu vinnai, lai brauc, ka tuliit buus vakars un ka tu vismaz noklluusi maajaas, bet man vel taals cells priekssaa! Peec vinnas aibraukssanas izrulleeju savu matraciiti un gullammaissu un gaaju guleet uz solinna liidz riitam!

Day 7

Kad biju izjautaajis visas fuures un stopeejis kaadas 2h man uznaaca besis un mainiju kursu uz Berliini, tas bija aatri un brauciens arii aatrs! Ja godiigi nebiju domaajis Ka sieviete ar savu mammu un deelu brauks 180km/h pa baani ar pieta mar bussinu, kaa arii biju paarsteigts ka tas bussinns iet tik aatri! Liidz Berliinei tiku ar 2 massinnam + pastaiga ar kaajaam + ar zakki ar tramvaju! Kad biju centraa leenaa garaa noklluvu Alexander plaz kur atpuutos pie struuklakas, smeejos par panku izdariibaam piem. Ka vini viens otru vizina ar bernu iepirkumu ratinniem, bet vislabaakais bija kad paraadijaasgospellu sludinaataaji no ASV. No saakuma dievs miileeja visus, bija dziesmas u.t.t. Dievs mileeja arii pankus, bet ne uz paaraak ilgu laiku, jo izveersaas saru starp sludinaataajiem un pankiem, peec kuras dievs vairs pankus nemiileeja! Vakaraa sarakstijos ar Susi, kas dziivo Postdam un ap 8pm pa zakki devos pie vinna ar S Baan 7. Bija jaabrauc liidz galastacijai, kur mani vinns jau sagaidija! Pakkeeraam paris alinnus un devaamies uz skvotu*, kuraa vinns dziivoja. Tur bija forssi, iepazinos vel ar citiem iemiitniekiem. Nakts laikaa paarvaacaamies no pagalma uz skvota baaru, kur arii uztinaam un turpinaajaam dzert un pllaapaat! Nakts laikaa muus arii apmekleeja policija, kurai nepatikaas tas, ka muuzika bija par skallu. Aizgaajaam guleet tad kad policija atbrauca otro reizi, jo baaru sleedza ciet!

Day 8

Pamodamies protams ka ne aatraak kaa 12.00 un kameer iztaisiijos bija jau 15.00, taa nu es dabuuju savu garaako pastaigu aptuveni 20km, liidz baanim, kas iet apkaart Berliinei! Protams es nonaacu nekur! Maza uzbrauktuve, kur massiinu ar gandriiz nav! Kad bija jau gandriiz tumss un uznaaca lietus nomainiju ziimi uz Poszdamu, ta nu es tiku atpakal liidz skotam un paliku pie Sussa un vinna piktaas sievinnas otro nakti!

Nakts vidu ar Susi izdomaajaam parbaudiit tuvaako lielveikalu aizmugures – tie kuri ir stopeejusi tie zinaas ko tur var atrast! Kapeec mees to dariijaam1kaart zinnkaariibas deel 2kaart nebuutu slikti ieguut sev ko veertiigu, vai papildus paiku! Mums gan laime tik veelu naktii nesmaidiijaun vieniigais ko ieguvaam bija pilniigi slapjas dreebes un apavus! Taa nu vilkaamies atpakal un likaam dreebes zzuut un gaajaam guleet!

Day 9

No riita izdomaaju ka stopeet jaadodas uz Nikolasee, kas izraadijaas arii lloti veiksmiigi! Tur satiku arii citus stopeeteejus un sapratu ka ssii ir iistaa vieta! Ar ziimi Liepzig nokkeru ssoferiiti kas brauca uz Nurnbergu, kad bija aptuveni puscells uz Minheni. Deel lietus arii nekur taalaak netiku un naacaas nakti pavadiit tanksstellee, bet ssi nakts nebija nemaz galaiciiga!

Kad biju kadas 4h noseedejis caurejamaja telpaa starp veikalu un tualeteem pie manis pienaaca indiessu izcelsmes wc sanitaars kurs man deva wc talonus un teica lai aizeju uz veikalu samainiit vinnam prêt cigareteem, jo vins to nedriikstot dariit un vinns man par to ar iedos cigarettes! Vakara gaitaa arii vel izdevaas ar vinnu nedaudz parunaat un sapazinaamies vairaak par spiiti valodas barjeraam… kautkaa vacisk-angliski bet nu izdevaas. Vinns arii man iedeva veelaak vel talonus un man sanaaca ciggarellas NEXT, bet nu vismaz kaut kas jo mani kraajumi bija gandriiz gandriiz gala. Kad vinns man prasija vai es gribu guleet, teicu jaa. Vinns teica lai uzgaidu, pateica vekalaa ka pannems mazu partraukumu , pakkeera jaku un veda mani uz restoraanu + kingburgeru kas bija blakus. Pie invaliidu tualeteem teica lai uzgaidu un peec briitinna bija atpakal, atsleedza man tualeti un teica, iekaartojies kaa maaki, tas ir labaakais ko varu tev piedaavaat! Taa diivaini bija tajaa inv. Wc, nu meegginaaju izguleeties uz poda. Tas man iisti nesanaaca, pirmkaart jau nomocija doma, ja nu kaadam invaliidam tiessam vaig uz tualeti un es tur saldi kraacu uz poda… taa nu vismaz es noleemu ka ir jaaizmazgaa kreks un zekkes, kad biju to izdarijis, pametu savus luxus apartimentus un devos atpakall, kur satiku atkal indieti, kurss bija lloti dzilli sassutis un paarsteigts ka es tur nevaru paguleet! Liidz gaismai bija palikussas paaris h kuras arii nomociju!

Day 10

Sii diena nebija diez ko veiksmiiga… visu laiku traki lija lietus deel kaa man iisti nesanaaca stopeessana un noleemu ka vaig atrast vietu kur normaali paguleet! Nedaudz taalaak bija baanim tilts, zem kura arii atradu patveerumu. Kad biju daudz maz izguleeties lietus bija gandriiz pierimis, teiksim taa – pilinaaja! Nosplaavos par lietu un gaaju stopeet! Nostopeeju Latviessus kas ar izbraukumu kempingvaaggi vessala liela ggimeniite devaas uz minheni, palaidu ssos garaam, jo gribeeju tikt garaam Minhenei, bet tad lietus protams palika lielaaks un kad nostopeeju jaunaako 5 serijas BMW piekritu braukt uz Minheni, vismaz prom no taas vietas! Brauciens bija aatrs par spiiti visam lietum, forssa sajuuta kad ir paaatrinaajums no 100 – 200 km/h dazzas sekundees, pie tam pastipra lietus laikaa! Aizveda mani liidz passai pilseetas sirdij, kur atrodas slavenaakais alus baars, kuraa protams es nevareeju neieiet! MILZIIGS, taa ka viss galerijas centrs pirmais staavs! Visur alus un tikai alus, seez arii vecie onkuliisi ar sievinnam malko alu tradicionaalajos Bavaariessu teerpos, pabijau ari Hard Rock caffe pie pasaules slevanaam ggitaaraam kaa piem. Guns n’ Roses ggitaaras, bet taa kaa araa bija auksts, dreegns un man pat nebija dzempera liidzi iegaaju pasildiities, milziigaa katedraalee, kur pie reizes bija dievkalpojums, interesanti, grezni, iespaidiigi! Vel lielu dallu dienas pavadiju meetaajamies pa pilsseetu apkaart, biju ari metro stacijaa jo tur bija lloti silti! Vakarpusee devos uz S baani lai pa zakki atkal brauktu uz vietu kur ir tanksstelle pie banna!

Kad iekaapu s baanii sapratu ka braucu uz nepareizo pusi, taa nu es izkaapu peec divaam pieturaam. Taa bija aaraas stacija un izdomaaju ka ar vienalga kuru ir jadodas vismaz viena pietura atpakall, jo taa ir pazzemee un tur ir SILTS!!!

Ssajaa momentaa es piedziivoju ssausmiigaako mirkli savaa cellojumaa!!! Pie manis pienaaca ne visai laba skata siev. Aptuveni 30 gadi un kaut ko nomurmina vaaciski! Atbildeeju – Sorry but I dont speak german! Paiet mazs briitinns un man prasa – Do you whant? Sakuma nesaprato ko sii grib… padauza vai tirko narkotikas, es pietam vel nebiju pie labaakaa sava skata, mati galiigi netiiri, noguris ar lielu bessa liimeni! Saku – NO! laiks iet uz priekssu un ssi visu laiku man luur virssu, piegaaju pie naakamaam durviim! Ssii man protams pakal un meeginna buccot mani! Par laimi mana reakcija bija aatra ka Zibens un es speeju izvairiities no kaadiem 4 skuupstu uzbrukumiem! Kad vinnas centieni pienneemaas speekaa sagraabu sso aiz pleciem un saku Hold fu**ing still, leave me alone! Gaju pa vilcienu uz prieksu, vagoni diezgan gari, aptuveni kaa musu elektriccka 3 vai 4 vagoni un visi savienoti ka garmosskas autobusi! Kad biju nonaacis vilciena otraa galaa, jo pirms tam biju saakumaa, lai vareetu skatiities vai nav kontrole, bija jau gandriiz pienaakusi pietura, piegaaju pie durviim un stresaini spaidiju pogu lai atveras durvis! Dzirdu kaut kas skrien pa vilcienu, pagriezos – vinna! Uzgriezu muguru un vinna ieskreeja manaa lielajaa somaa un gandriiz nokrita! Bet vinna bija neatlaidiiga ar savu velmi un kad kaapu araa no vilciena vinnai tomeer izdevaas mani nobuccot uz pleca! Paldies metro dievam, bet vina palika vilcienaa!

Sagaidiju savu Sbaani un devos uz staciju kur netaalu no vinnas bija tanksstelle, naacaas kaadu stundu iet pa tumsu pa mezu, kad biju sskkersojis baani pa tiltujo man vajadzeeja otru pusi peec maza briitinna ieraudziju ka tur ir lielaa tanksstelle ar daudz fuureem… biju bez gala laimiigs, piedevaam taa bijatada passa veida kaa taa kur bija indietis!

Taa kaa araa bija lietus atkal nasca palikt iekssa, bet tur vaacu wc kuponus un nakts laika biju savaacis kuponus aptuveni 17 eiro veertiibaa! Paeedu, un nopirku divas pacinnas cigaretes!

Day 11

No riita lietus bija rimis un man izdevas tikt ar vienu fuuri liidz Austrijai! Austrijaa jau bija alpi sakussies un no riita tiku arii taalaak ar vienu forssu ssoferi liidz itaalijas robezzai, ssameejais bija traki runaatiigs un Italijaa es biju mirali vien, nemaz nerunaajot par to skaistumu kas ir alpi!!! Es tur aiz skatem miru nost, kameer ssameejais smeejaas par mani un teica nekas iipass, es vinniem braucu vismaz 2 x nedeelaa cauri! Itaalijaa vinns mani ieveda aptuveni 50km un vel liidz maajaam bija taals cells! Benziintankaa kur man vins izlaida pec 3 h stopeessanas man izdevaas nostopeet ccaliiti kas mani aizveda liidz passai Romai! Protams vins bija itali un runaaja tikai itaaliksi! Bet nu ja grib vienmeer kaut kaa var saprasties un es ar saviem 20 paziistamajiem vaardiem itaaliski un vinnss ar saviem 20 angliski… sanaaca diezgan labi! Domu var pateikt… piemeeram Es stopeeju no latvijas un ka tas man ir aiznnemis 10 dienas, ka es braucu uz Napoli, pie savas mammas kas tur dziivo un strada! Romaa vinns mani ieveda passaa centraa, nu gandriiz – 20 min gaajiens liidz stacijai Roma Termini, kas ir lielaakaa! Tur uzlaadeeju telefoonu un ar peedeejo vilcienu noleemu braukt Liidz Formia kas ir aptuveni 30 km no maajaam, un kur mani sagaidiis mamma ar maasu un Luigi! Taa arii notika kontroles par laimi nebija un ap 2am biju maajaas!!!