Burvīgais ceļojums uz vasaru

Tikko atgriezos no Dubajas...Iespaidi ir palikuši vislabākie - droši varu teikt, ka tas bija labākais ceļojums manā dzīvē. :))) Tagad tur notiek Dubai Shopping Festival - varbūt tieši tādēļ bija tik interesanti - veikali strādā ilgi, cilvēki atpūšas, galvenās ielas ir krāšņi izrotātas, notiek dažādi pasākumi... Ļoti paveicās ar laiku - lai gan tagad Emirātos ir aukstākais gadalaiks, temperatūra visu laiku turējās ap 26 grādiem - it īpaši dīvaini bija atgriezties Latvijā - pēc tāda karstuma uzreiz - 9 grādos. Kas attiecas uz cenām - daudz lētāk nekā pie mums var dabūt tehniku - ir arī divreiz lētākas lietas. Apģērbs ir padārgs - it īpaši lielajos tirdzniecības centros, bet tomēr kaut ko jēdzīgu arī var atrast par saprātīgām cenām - pārsvarā visas zemās cenas ir saistītas ar iepriekš minēto festivālu, kurš diemžēl jau beigsies 12. februārī. Par transportu... Dubajā ir sabiedriskais transports, un tie ir autobusi. Taisnība, ka cilvēki galvenokārt pārvietojas ar taksi - tas ir ērtāk, bet ne lētāk. Autobusi kursē samērā bieži - pa pilsētas centru un tā tuvākajiem rajoniem cena ir 1.5 dirhami (aptuveni 0.22 LS). Ja ir vēlēšanās tikai pārcelties no viena Dubajas kanāla krasta uz otru, tad var izmantot laivas - abras (viena pārcelšanās izmaksā aptuveni 0.07 LS). Par ekskursijām, kuras tiek piedāvātas... Man neaizmirstams iespaids palika no safari - kaut ko tādu vēl nebiju piedzīvojusi - bet cilvēkam ir jābūt ļoti labam vestibulārajam aparātam, lai spētu izturēt mežonīgo braukšanu pa tuksnesi. Neaizmirstamus momentus man arī sagādāja "tikšanās" ar kamieļiem tuksneša vidū, vietējā tetovēšana, pārģērbšanās nacionālajās drēbēs, kā arī vēderdejas - iesaku izmēģināt - man radās tāda iespēja tieši iepriekš minētā priekšnesuma laikā. Vēl biju arī aizbraukusi uz Abu Dhabi - gandrīz visa pilsēta sastāv no iespaidīgām augstceltnēm un burvīgām strūklakām, kuras ir izgaismotas naktī. Ļoti aizraujoši!!! Neaizmirstamu iespaidu atstāja arī pasaules dārgākā un augstākā viesnīca Burj Al Arab ("bura") ar blakus esošo (ne mazāk iespaidīgo) viesnīcu Jumeirah Beach Hotel, kuras atrodas samērā patālu no centra, bet to apmeklēšana ir ietverta jebkuras tūrisma kompānijas piedāvātajā apskates ekskursijā pa Dubaju! Ja rodas iespēja tikt uz šo Persijas līča rajonu, iesaku to noteikti izmantot, un iespaidi visam mūžam būs garantēti!!!! :)))