London - A Place That Has To Be Believed, To Be Seen!

Vēl joprojām atceroties šo brīnišķo braucienu uz Londonu, mani pārņem silta un patīkama sajūta...ilgas! Tātad visu pēc kārtas: Braucu kopā ar vīru pie vīramātes, kas nu jau gadu dzīvo Londonā. Reiss mums bija piektdienā 13.datumā, bet par to nebēdāju, jo parasti 13. man ir bijis laimīgs datums, bet ak vai...nebūtu tā teikusi!=) Jāizlido mums bija no Rīgas lidostas 22.45, bet beigās izlidojām 02.30. Par cik lidoju pirmo reizi, tad biju mazliet nobijusies no nezināmā un nedaudz ietekmējusies no pasaulē notiekošā! Kopā mēs ar vīru netikām sēdēt...bet man bija laba kompānija - iedzēris, smakojošs anglis,kurš visu laiku krāca un kāds latviešu puisis(kurš man pacietīgi atbildēja uz jautājumiem, piem. vai tas ir normāli, kā lidmašīna kratās utt. =)) Kopumā lidojums bija tīri patīkams. Mēs lidojām uz Stanstedas lidostu(kura man nu nemaz nepatika). Tā kā mums vajadzēja tikt uz Londonu, tad gājām uz autobusu. Veiksmīgi dabūjuši sēdvietas mēs mazliet noguruši devāmies uz LONDONU! Ak,jā un pirmais brauciens pa ceļa kreiso pusi bija interesants!=) Sākumā nopirkām autobusa biļetes uz nedēļu,kas maksā 14mārciņas. Der arī vilcienam. Viktorijas stacijā mūs sagaidīja vīra māte un mēs devāmies pie viņas, lai izgulētos un sakrātu spēkus tūrei pa pilsētu.Mēs dzīvojām Catfordā, tipiskā angļu mājā. No rīta cēlāmies,lai dotos Londonas ielās. No sākuma aizbraucām uz Greenwichu, kura spēj pievilināt ar savu skaistumu un īpašo atmosfēru.Apskatījām muzeju, 0 meridiānu, pasēdējām (zālītē!!!) Pēc tam devāmies uz kuģīti,kas mūs pavizinātu pa Temzu līdz Tower Bridge. Braucot es domāju, kaut šis mirklis nekad nebeigtos.. Tas bija vienreizēji! Tad devāmies naksnīgajās Londonas ielās. Vienīgais kas man bija nepierasti,ka ir ļoti daudz melnādaino cilvēku un citu rasu! Patiesībā viņi pat nomāc baltos. Tā nu pagāja pirmā diena. Nākošajā dienā mēs gājām vieni paši. Pa ceļam uz centru mēs izkāpām augstceltņu rajonā. Kaut gan mani ne visai piesaista debesskrāpji, bija inresesanti paskatīties. Mūsu mērķis bija izbraukt ar London EyE un apskatīties centru. Gājām uz Westminsteres Abatiju...tas tiešām bija kaut kas...stāvēju un domāju, ka tās priekšā esmu puteklītis! Vienvārdsakot - skaista un varena! Bijām uz koncertu, ko izpildīja uz ērģelēm! Ir vērts - tie notiek katru svētdienu 5.45pm. Tad bija laiks braucienam ar lielāko panorāmas ratu pasaulē! Ārā bija jau tumsa, bet es zināju,ka pilsēta tumsā noteikti izskatīsies vislabāk! Zinat, tur augšā... es iemīlējos...iemīlējos Londonā ! Tas notiek nemanot, klusiņām, bet ja notiek, tad...laikam uz mūžu!Zinat pat vietējie saka, ka londona pati izvēlas cilvēkus, kurus viņa pieņem! Visiem iesaku ar to izbraukt; maksā nieka 13mārciņas(priekš tāda brauciena nav žēl).Tā nu noslēdzās mūsu otrā diena... Trešā diena mums bija parēdzēta muzejiem un vēl šim tam...Gājām uz National Gallery apskatīties gleznas kā Vincenta Van Goga saulespuķes(kurās es ilgi skatījos, bet neko interesantu nespēju saskatīt!=) Visforšākā bija Stuubs glezna,kurā bija attēlots zirgs reālā lielumā! Aizraujoši, katrs sīkums bija uzgleznots - muskuļi utt. Mākslas lietpratējiem un mīļotājiem - Jūs tur notiekti atradīsiet ar ko pamielot acis un sirdis, jo zāļu tur ar gleznām patiešām ir daudz! Pēc tam devāmies uz British museum. Arī šeit varēja atrast interesanats lietas...he, he atcerējos skolas gados mācītos kultūras vēsturē, piem. par grieķu vāzēm...un te nu es pie viņām stāvēju! Arī mūmijas šeit var apskatīt! Apskatot muzeju devāmies pastaigā pa veikaliem. Ļoti patikās Soho, kur bija daudz un dažādi veikali. Par cik tagad bija vasaras sezonas izpārdošana, tad cenas veikalos bija gandrīz vēl zemākas kā Latvijā, bet galvenais, ka šeit patiešām var dabūt skaistas un interesnatas mantas, piem. noskatīju ļoti smuku kleitu...ja vien tādu varētu dabūt Latvijā! Diemžēl arī trešā diena bija galā... Ceturtā diena bija mūsu pēdējā diena Londonā! Gribējām to izmantot vēl paris muzeju apskatei! Braucām uz Kensingtonu, bijām Nature, Earth un Science muzejos.Visus trīs notiekti iesaku apskatīt, pēs nosaukumiem jau var nojaust, ko Jūs varētu tur ieraudzīt! Vakarā sakravājām mantas un devāmies uz kādu jauku vietu, kur pavadīt vēl atlikušo laiku - uz Hard Rock Cafe pie Hydparka stūra! Ja esat Londonā, notiekti aiziejiet!!! Tur ir vienkārši burvīga atmosfēra un super mūzika! Interjers vienkārši dievīgs - pie sienām ir dažādu pasaulslavenu mūziķu zelta diski, jakas un ģitāras! Iztukšojuši glāzes devāmies uz autobusu, kurš mūs aizvestu uz Stanstedas lidostu! Reiss mums bija 06.10. Laika bija pietiekami! Bet ak, vai,sagaidot autobusu uzzinājām,ka vietu vairs nav, jo visi lielākoties jau bija biļetes pasūtījuši inetā, tāpēc devāmies uz citu autobusu, aiz stūra, jo viņš gāja arī biežāk! Iekāpām autobusā un skumīgām sirdīm sākām braukt pa Londonas ielām! Bija sajūta, ka pamet kaut ko mīļu un tuvu...taču Londona laikam negribēja mūs laist prom tik viegli...mēs sēdējām pašā priekšā un ievērju,ka mūsu šoferīte tā tramīgi skatās apkārt un tad sekoja teikums - where am I? Vienvārdsakot viņa bija kaut kut netur nogriezusies un aizbraukusi kaut kur...nezin kur! Tika zvanīts un prasīts kādam cilvēkam kā izbraukt uz pareizā ceļa, bet skaidrības nebija! Tad viens no pasažieriem izkāpa no autobusa un apstādināja taksi un beigu beigās bbraucām pa īsto ceļu tikai bez pieturām... Laimīgi nokļuvām lidostā, bet laika mums nebija vairs daudz...dabūjām biļeti un devāmies uz tax free zonu. Tik atkal jau ziepes - es nezināju,ka nevar rokasbagāžā vest šķidrumu un kosmētiku un man tika atņemta liķiera pudele,ko biju nopirkusi kā present un viiiissssaaaaaa mana kosmētika(šampūns,dušas želeja, smaržas....utt.) Bija sāpīgi, bet pati vien biju vainīga,ka nepainteresējos pirms tam. Vēl ko iesaku Jums apskatīt - Beckinghem Palace un sardzes maiņu, skaisto un jauko St. James Park un nebīstaties no vāveru uzbāzības...=_), Trafalgar Square, izbraukt ar metro. Ļoti patika viņu transportsistēma, ka nav nekādu konduktoru, viss ir elektronizēts. Varētu arī LV to ieviest... visu Londonu cik ir iespēju...visam ir nozīme,katrai vietai ir savs gars...ļoti iepriecināja sirsnīgā un laipnā cilvēku attieksme...tā ir atšķirība no LV, pat liela. Ļoti ceru drīzumā atkal aizbraukt uz Londonu...klusībā ceru, ka varēšu to saukt par mājām... Londona ir pilsēta, kuru tu vai nu spēj sajust vai to nespēj.... Piedodiet, ka tik gari, bet tas vēl ir īsumā...=)