fast forward nakotnee - tokyo

Austrumi ar savu eksotiku mani piesaistija vel pirms tam, kad pirmoreiz aizbraucu uz Taizemi. Galvenokart tas bija gramatas, visparejs ieskats budisma un kaut kads visparejais prieksstats par to, ka tur ir... Taizeme sapratu, ka butu ideali tur kadu laiku padzivot, bet velejos redzet ari citas vietas Azija, un noteikti gribejas aizbraukt uz Japanu - tas ir gandriz tik talu, cik vispar kaut kur var aizbraukt... Shovasar planoju celojumu apkart pasaulei un izvelejos loti urbanistisku marsrutu, jo es milu lielpilsetas... Tokija, Losangelosa un Nujorka. Tas bija mans marsruts. Lidojums no Kopenhagenas uz Tokiju bija 12 stundas ilgs, bet man patik garie lidojumi, ta ka no probs... Tokija ielidojam agra rita un pec iespejas atrak gribejam atrast viesnicu, kuru ieprieks bijam pasutijusi interneta, un ta bija visai tuvu Tokijas centram, kas saucas Ginza. Tas ir vesturisks centrs, bet citadi Tokijai centra nav, tapat ka Losangelosai... Transportacija Tokija ir perfekta un leta, turklat loti preciza - metro un vilcieni ir minuti minute. No Naritas lidostas lidz Tokijas centram ir aptuveni 1 stundas brauciens ar vilcienu. Viesnica izradijas patiesam laba vieta un ta bija leta. Istabas gan ta, ka knapi var apgriezties, bet galvenais, ka var izguleties, jo nebrauc jau lai guletu istaba un skatitos CNN... Cenas Japana tiesam parsteidza laba nozime (es nerunaju par real estate :)) - paest vislabak ir ieskrietuves, kur ir nacionala virtuve ar svaigu sea food, salatiem, augliem... nav jaiet uz McDonalds un tml. iestadijumiem! Elektronika ir loti leta un arzemniekiem ir tax refund jau pasha veikala, kad preci perc. Tokija, ka var iedomaties, ir loti futuristiska pilseta/metropole/monstrozi-liels-kaut-kas... Nakts dzivi nevar salidzinat ar Londonu vai NYC, ta ir vienkarsi citadaka... Ja esat redzejushi Lost in Translation, tad apmeram var iedomaties (lai ari filma pilna ar stereotipiem, piemeram, ka gados jauni japanji ir auguma isi)... Tad, kad bijam Tokija (julija), arzemieku/turistu bija maz, bet mes ari centamies neiet uz loti turistiskam vietam. Tokijas party rajona, kas ir milzigs, ir nodaliti kvartali atkariba no preferencem - vai nu gribi house music vai blues, vai nu klusu Paris-style cafe vai kliedzosu transvestitu sovu. Bet ir vietas, kur, skiet, viss ir kopa un karaoke - bez tas nekur! :) Vel viens labs fakts ir tas, ka Latvija ir to valstu saraksta, kuru pilsoniem Japanas vizu nevajag - ja uzturas mazak par 3 meneshiem. Lai Tokiju iepazitu, tur butu japavada vairaki meneshi (gadi?), un, protams, man ar tam vairakam dienam nepietika, turklat ta ir vieta, kur man gribas atgriezties. Talak lidojam uz Los Angeles ar Japanas nacionalo aviokompaniju ANA, kura apkalpshana bija 5 zvaigznu limeni, labaka, kadu jebkad/jubkur lidojot esmu izbaudijis! Japanu iesaku no visas sirds, ja gribas prom no ierastuma, kas ir gandriz identisks sheit Eiropa vai ASV... Lietas tur ir vienkarsi citadakas.