3 nedēļās visa Francija,pa ceļam vēl Andora un Barselona

Kopa nobraukti 10 000km,pirmajā dienā izbraucu ap 16.00 no Bauskas un no rīta ap 8.oo esmu jau Vācijā uz bāņa,tad divas stundas miegam,tālāk līdz vakaram Luksemburga.Ap 2000km un tas pats atpakaļ,tikai no Vācijas puses ,pirms Leipcigas.Tatad kopā 4000km.paliek 6000km 20 dienās ,tas ir vidēji 300km dienā,vidēji dienā trīs stundas.Vidēji divietīgs numuriņš 45-50 eiro,mašīna A6,bet brauc uz gāzes.Pats izstrādāju aptuvenu maršruta plānu vadoties pēc tūrismu firmu piedavātā+googla serch,tur var atrast interesantus apskates objektus.Sākumā pasūtu pirmajām divām naktīm viesnīcu,bet tālāk viss atkarājas no garastāvokļa gribas pasauļoties paliekam,nepatīk braucam tālāk.Nakts mājas nākamajām dienām pasūtu internetā bookingā,jo pedēja momenta piedāvajumi viesnīcās ir lētāki,kā iepriekš pasūtītie,to esmu tagad pārbaudījis,bet jārēķinas,ka ne vienmēr tieši vajadzīgajā pilsētā būss lētākais variants,varbūt 10km radiusā.Tātad ejot gulēt es jau zināju,ka rītvakaram man jau ir pasūtītas nakts mājas un tad es vai nu apskatu šo pilsētu vai traucos uz citu apskates vietu vai sauļojos.Tatad 1000 eiro naktas mājas viesnīcā,(kempingos nav lētāk 10 eiro no cilvēka,10eiro telts vieta,10 eiro mašīna,tatad kempingā pa nakti vidēji jāmaksā 30-40 eiro,tad jau labāk pielikt 10 klāt un gulēt numuriņā,kur ir kondiška un duša,elektrība...:))+700 eiro degviela=1700 eiro,pluss ieejas maksa apskates objektos,maksas ceļi,ēšana,suvenīri...vispār kopā izdevumi visam ceļojumam diviem cilvēkiem zem 2000ls,bet pats sev saimnieks un ļoti,ļoti daudz tūrisma objektu apgūts. Fotogrāfijas un apraksts redzams manā draugu profilā foto galerijā,bet ja kas varat jautāt. :)))