ir vērts!

Tātad, izbraucām pavisam nesen, no mirkļa, kad es rakstu. tātad izlidošana 15 oktobrī, bet kas slikti pulksten pus 12 naktī. visu dienu notiek nepārtraukta dīdīsānās, jo nekā nevar sagaidīt braucienu uz lidostu. lidmašīna izlido ar stundas nokavēšanos, jo nesavāktie īri(vai varbūt viesstrādnieki latvieši) nevar savākties un aizbraukt uz savu dublinu, kurai reisi ir veseli 3 pēc kārtas. tātad. lidmašīnā vietas nenormāli maz,kājas kur izstiept nav. tā kā neko īpaši labu par Latcharter nevaru pateikt. gluži nemāku teikt cik biļetes maksāja, taču es neuzskatu ka kvalitātei bija jābūt kā lētajās aviokompānijās. žēl, latvieši, tiešām žēl, ka nevar līmeni uzstādīt. ielidojam tur,Agadirā, pavisam crazy laikā - pēc viņu laika 3 naktī. nu moins, kādēļ tik vēlu, čekins viesnīcā un dodamies pagulēt. viesnīca skaisti tik tiešām... Amadil beach. pie jūras, ar baseinu, un visu ko īstenībā sirds kāro. ēšana arī super. bet godīgi sakot iesaku tiem kam patīk ceļot un kam vajag kaut ko arī ieraudzīt ņemt lētāku viesnīcu uz pāris dienām un pēc iespējas ātrāk atrast māju vai dzīvokli īrēšanai. tāpat jau karstā laikā tās sātīgās brokastis negribās. lieliski tiem kas runā franciski, jo tā kā maroka ir franču bijusī kolonija, tur praktiski visi runā franciski. ar angļu valodu un vācu gan tā pašvakāk. un vēl retāk krievu. tātad. veikaliņi ir tik tiešām forshi. nokaulēt var ļoooooooti daudz tā kā tas tikai jādara. suvenīrus arī skaistus var sapirkt. ir viekals UNIPRIX un viņam apkārt vēl rajons ar mazākiem lorikiem. tā kā ir tikai jāmeklē. vienkārši jāstaigā. ko varu pateikt par tūrisma aģentūru piedāvājumu, gluži neiesaku. meitenes aizbrauca uz marakešu par 90 Dh( 1 eiro- 10 dirhami) turp un par tikpat arī atpakaļ. ar sabiedrisko autobusu vienkārši. izstaigāja to pašu ko mēs samaksājot 600dh kompānijā un jutās patiesi laimīgas. bet marakeša ir jāapmeklē, tas tirgus ir vienkārši pasakaini liels. un tās sulas glāzes par 3dh no svaigi spiestiem marokas apelsīniem...nu ārprāc kādi apelsīni ir latvijā... skābi un riebīgi patiesībā. bet nu apelsīni ir lēti un sulas viegli pieejamas. tad vēl brauciens ar džipiem arī bija izmantots taču nez vai īsti ir vērts. izkrata tevi pa visiem tiem ceļiem izliekoties ka ir svarīgi apdzīt vienam otru. nu vienkārši show off. nokļuvu tur ramadāna laikā, kad ticīgien nedrīkst pa dienu ēst bet ēd naktīs un tur visādi citādi noteikumi, tā kā atcērts bija tikai viens nakts klubs visā pilsētā. bet nu tas pats bija vienkārši BAIGI labs, tikai problēma tā ka atvērts tikai no 12-3 naktī. nu tā lūk. superīgs skats ir no kalna naktī, iespējas sērfot, braukt ar ūdensmočiem un visādas citādas atrakcijas;) tā kā ja prasa man - braukt IR vērts!! ārpāc saulrieti, kādi tur ir saulrieti... vienkārši burvīgi, taču ap šo laiku vakaros jau ir vēss, tā kā nevajag aizmirst silto jaku. nu džemperīts ar derēs. :) bet nu marokā es vēl atgriezīšos. apskatīt casablancu un skaisti padzīvot. tātad - veiksmi braucienā!