spaanijas saule

laikam pats pozitiivaakais, piedziivojumiem bagaataakais un karstaakais brauciens. jau tradiicija izveidojusies katru vasaru doties uz palensiju, kas atrodas netaalu no liela kultuuras piemineklju centra burgos. por que, yo no se, bet nedeelju nodziivot taadaa riktiigaa spaanju provincee ir skaisti! it iipashi ja esi ar cilveeku kas vakaros kopaa ar tevi ljaujas filozofiskaam apcereem, un domas - taas ir neapstaadinaamas. tik daudz emociju!!! prieks paliek dziivot! karstums, pie kura gruuti pierast, bet beigaas nespeej shkirties; bruunums jau pirmajaa dienaa!un kvalitatiivs! un veel patiik vakaros veerot, kaa cilveeki, jebkura vecuma, bauda dziivi - spilgtaak atminjaa palicis kaads veciitis, kursh savu plasho garaazhu bija pielicis ar putnu buuriishiem, taa ka skan; vinsh vienkaarshi seedeeja un lasiija aviizi! ak dolce vita! uz latviju atbrauc pilns apnjeemiibas mainiit dziivi, mainiit.. bet peec nedeeljas paariet, jo vide neatbilst.. bet sapnis paliek, paliek mana spaanija. ahhaa kaa man patiik vecie cilveeki, kas sirdii paliek jauni, puceejas, aplido viens otru, taaadi karstie:) paolo koelju rada taadu noskanju kaada valda palensijaa (kur dziivojaaam). misteerija, kad dodies pie kristus statujas kalnaa, vakaraa tas ir apgaismots, un izskataas iipashi iedvesmojoshi; miers, kad sauljojies pie baseina un apkaart dzirdi mazo spaanju krenjkus un it nekaa nesaproti, tieshaam lidojums paari visam! un kad autobuss veic savu dizho braucienu pa kalniem un aizaam, sajuutos shii varenaa dabas veidojuma priekshaa kaa nieciiba un arii kaa cilveeks, kas speej noveerteet to. IESAKU! doties pilniigi nepaardomaataa braucienaa, ljaujoties visam! bet tomeer pirms tam jaaiepaziist materiaali par spaaniju, pieminekljiem, nu vispaar, lai var pabaudiit lielisko kultuuru - barselonaa Gaudi, santanderaa Atlantijas okeaanu, palensijaa vieteejo skaistumu, mazpilseetas dziiivi! tas liks paardomaat dziivi un iespeejams mainiit! :)