New Providence un Paradise Island

Bahamu salas, kaut kur dzirdeeta fraaze, ka visas jau vinjas vienaadas, pludmales, zaljganzilais uudens un saule.. nu taads bija arii mans pavadiitais laiks Bahamu salaas. Par laiku runaajot, vieteejie teica ka tieshaam paveicaas, jo laicinjhs te vienmeer silts, bet var buut lietains, maakonjains un padruums, bet man no taa visa nekaa. Visas shiis oktobra dienas saule, saule un saule.. Bahamu salas vairaak kaa 700 salinjas no kuraam tikai 15 ir pieejamas tuuristiem, mans staasts buus par salaam New Providence un Paradise Island. Ielidoju no New Yorkas Bahamu Nassau lidostaa, pirmais starpgadiijums lidostaa, kad vinju datu baazee neparaadiijaas valsts Latvija un tad nu man naacaas skaidrot, kur atrodas valstinja kuras pilsone esmu, bet tas arii neko nemainiija, viiza man bija un nebija iemesla mani aizkaveet taa nu uz priekshu - iepaziit salu. Apmetos viesniicaa Atlantis, taa ir viena no populaaraakajaam viesniicaam, no saakuma likaas viss tik maaksliigs un nekas iipash, bet jo ilgaak mitinaajos shajaa maaksliigi radiitajaa miitu un legjendu pasaulee, jo tuvaaka un miiljaaka man taa kljuva. Gruuti pateikt kas mani apbuura, Atlantijas okeana uudenji, pludmale, uudens pasaule vai viena cilveeka sapnis par zudusho pasauli.. Apbriinojami kaa Sols Kerzners (viesniicas boss) ar labu komandu sho savu sapni ir izlolojis un atdziivinaajis, lai cilveeki vareetu teikt: "visur kur luukojies mitologjija paartop dziivee". Tie nav mani vaardi, bet es tiem piekriitu, jo noticeeju briinumam. Kas tad ir Atlantis, tas ir iespaidiigs atpuutas komplekss, ko veido triis viesniicu kompleksi: Royal towers, Coral towers un Beach towers, visiem Atlantis iemiitniekiem pieejama Atlantijas okeaana pludmale, baseini, uudens atrakciju parks, bet visiespaidiigaakie bija akvaariji.. no tiem ieveerojamaakie ir divi The Dig, kur labirintos kliistot vari ieluukoties burviigajaa uudens pasaulee un iespeejams uzzinaat ko jaunu par zudusho pasauli un otrs ne mazaaks briinums Underwater Viewing tunnel. Haizivis, mazaakas un lielaakas kopaa ar n-tajaam citaam zivtinjaam nu ir tur ko redzeet. Nassau - Bahamu galvaspilseeta, nekaadus izcilos arhitektuuras briinumus te neatradiisiet, mani shokeeja noplukushaas maajinjas piecu minuushu pastaigaa no centra, viss te ir roku rokaa Gucci veikals un blakus taada nabadziiba... kontrasti ik uz solja. Runaajot par droshiibu mans ieteikums nedoties galvaspilseetas ielaas no riita pirms 10.00 un arii vakaraa liidz ar veikalu sleegshanu doties atpakalj uz viesniicas teritoriju. Muzeji, pabiju divos Kariibu salu piraatu muzeja un Bahamu nacinaalaas maakslas galerijaa, laikam neliels ieskats par shejienes kultuuru radaas. Bahamu salas - laba vieta vienkaarshai atpuutai okeaana smiltinjaas, paaris dienaam prom no visa tik ierastaa un dreegnaa rudens, bet man tur aatri vien kljuva garlaiciigi un taa noteikti nav vieta kur veelos braukt veelreiz, mana iluuzija par sho valsti bija savaadaaka un tas ko redzeeju visu sagrieza kaajaam gaisaa, protams ir tur jaukas vietas sakoptaa viesniica, pludmale, dabas parki, zoo, bet mans viedoklis ka Eiropaa ir daudz labaaki kuurorti un tas ir krietni tuvaak maajaam, kaa slavenaas Bahamu salas...