viss vienaa!!!

Ja buutu jaapasaka mani iespaidi veinaa teikumaa, tad teikums buutu shaads - valsts, kuraa gribeetu dziivot, ja nebuutu Latvijas. Tur var redzeet visu-kalnus, okeaanu ar staaviem krastiem un smilshu pludmaleem, ielejas, lielpilseetas...utt. Divas salas, divi klimati (vismaz ziemaa, kad es ari biju tur. Dienvidu salaa sniegs un nelieli miinusini, ziemelu salaa plusi (apm. +12- +17) un sauliite. Tur var braukt gan tie, kuri seerfotaaji (daudz skaistu pludmalu un labas vietas), gan tie, kuri ekstreemaa sporta piekriteeji (galu galaa taa bija zeme, kur 1. reizi leca ar gumijaam), gan tie, kuriem patiik laiskaaka atpuuta un labpraat pasildiitos karstajos termaalajos avotos. Tur vareeja dabai piekluut tik tuvu, kaa es nebiju piedziivojusi citur. It iipashi dziivnieku dabai. Agraa riita stundaa saulei lecot veeroju, kaa pingviini mostas un dodas savaas dienas gaitaas atpakal okeaanaa. Turpat smiltiss speeleejas juuras lauvas. Citaa vietaa vareeja staigaat pa klinshainu krastu un leekaat starp roniem, kuri atpuutaas. Ja gribat zinaat, kaa izskataas pasaules mala, tad jaadodas uz pashu taalaako ziemelu punktu (Cape Reinga). Tur arii nedaudz sarkanaas smiltis. Un var atrast kaadu pludmaliiti, kuru uz vismaz uz vienu dienu varat saukt par savu -maza, norobezota un tikai un vieniigi juusu riiciibaa, jo cilveeki reti gadaas taadaas vietaas. Cilveeki bezgala atsauciigi, laipni, bet visvairaak mani imponeeja, ka vinu dziives moto ir "take it easy" un "no worries". Nekas viniem nav stresa veerts. Sabiju tur gandriiz divus meeneshus un gribas tik loti atkal tur atgriezties.