TAS NU GAN IR TO VĒRTS!!!!!

Pusgadu atpakaļ bija man tāda unikāla iespēja pabūt uz 3 nedēļām Dienvidāfrikā, ne Johanesburgā, ne kādā citā pilsētā, bet īstā āfrikā, safari, nacionālajos parkos. UNIKĀLI! Droši vien katrs no Jums būs redzējis daļu no Animal Planet pārraidēm par Afrikas savvaļas dzīvniekiem, kurus mazu daļiņu mēs redzam ieslodzītus mūsu Rīgas ZOO. Tā nu es 3 nedēļas nodzīvoju vairākos tādos raidījumos uzreiz. Par cik brauciens bija vipasules Veterinārmedicīnas studentu Simpozijs(kā man vīrs iztecās"kurš gan students arī no jebkuras citas valsts var atļauties apmaksāt šādu braucienu") tad jaunieši tiešām par pārsteigumu pārstāvēja visu pasauli - Brazīliju, Argentīnu, Austrāliju, Meksiku, Kanādu, ASV, Keniju un praktiski visas Eiropas valstis arī. Kolektīvs tiešām bija interesants un daudzveidīgs. Tas ko mums rādīja, kā jāapietas ar savvaļas dzīvniekiem - ziloņiem, Degunradžiem, lauvā, gepardiem utt. nav pat vārdiem aprakstāms. Dienvidāfrika nav gluži kā pārejais kontinents, tā ir ļoti civilizēta valsts un praktiski visas aktivitātes ir tendētas uz tūristiem, savvaļas dzīvnieki tur ir "maize"gan pārnestā, gan tiešā nozīmē. Apskatiet galerijas bildes un komentārus zem tām un ja jums kaut mazliet savvaļas dzīvnieki un viņu dzīve liekas interesanta, tad Dienvidāfrika būs viena no jūsu sapņu zemēm. Ceļojums noteikti nebūs lētākjā izmaksu galā, bet tas noteikti ir to vērts!