Jā, Arābu Emirāti......

Arī man tur bija sapnis nokļūt un izdevās arī to piepildīt, tas nu jau bija divus gadus atpakaļ ap šo pašu laiku. Mans vīrs tur savā laikā bija dzīvojis un strādājis pusotru gadu, bet arī priekš viņa šis brauciens bija kā uz sveštni, jo 8 gadu laikā, kopš no turienes viņš bija aizbraucis tur viss esot izmainījies. Dubai -krāšņa, tiešām krāšņa vieta, tikai bez jelkāda pamata, jo viss tur tik super, uzcelts no jauna, vienkārši uz smiltīm. Man tur no vienas puses ļoti patika, bet bijām tur tikai 2 nedēļas, kur daļu pavadīju konforencē, līdz ar to padzīvojām labākajā pasaules biznesa viesnīcā Emirate Towers, gandrīz kā šeihi jutāmies. Tie apbrīnojamie shoppingmoli - tikai pa tiem vien dzīvot(kondicionēts gaiss, vēsi), bet kā izej laukā - elpa aizcērtas no karstuma, lai gan bijām vēsākajā gada laikā. Saku vīram aizejam apskatīties Dubai muzeju, lai vismaz kaut kas no vēstures tiek - šoks iestājās, jo muzejs bija celts 1975, vai kaut kad ap to gadu un iekšā bija tikai arābu šutenes un garšvielu maisiņ ( gandrīz tas pats, ko varēja nopirkt vietējā tirgū). Tā jau vien no jaunākajām pasaules valstīm uzcelta ēdējo 15-20 gadu laikā, bez kultūras un īstas vēstures. Bagātie Naftas Šeihi izdomā, ka jāceļ Palm Island, jo gribās, lai visas mājas ir pie ūdens un tā arī notiek. Amerikāņi, Angļi, citi speciālisti no visas pasaules brauc un dara. Arī īpašumus un zemi tur nopirkt nevar, tikai izīrēt, piemēram, kā pie mums dažreiz - īres tiesības uz 100 gadiem. Uz turieni nekad negribētu doties dzīvot, tikai varbūt uz kādu nedēļu padzīvot jaukajās pludmalēs un viesnīcās, nopirkt labu zīda tepiķi un kādu juvilierizstrādājumu, jo tos pie mums gan nevar tādā līmenī dabūt. Noteikti ieteiktu katram kaut reizi tur pabūt, lai saprastu, ka Te tomēr ir labāk.....