2 murgainas dienas turp un apakaļ.

Viss sākas labi. Jauka doma apciemot vecātēva brāli Anglijā. Šī doma palika vel labāka kad šis vecātēva brālis(Jānis) pieteicas samaksāt par ceļu. Tā nu mēs laimīgi par sekojošo ceļojumu braucam uz Rīgu. Lai sameklētu šo ceļojumu kantori vajadzeja kadas stundas 3 pa Rīgu blandities. Labi tas tā iekāpjam autobusā laimīgi un dodamies ceļā. Braucam, braucam nonākam pie Vācijas robežas. Tur pēkšņi mūs pie rīkles paņem Vācu robežsargi. Nobraucam pusstundu sekodami Robežsardzes autiņam apstajamies kaut kādā placi. Ienāk policist un vaicā . Vai kādam ir vairāk par vienu bloku cigarešu. Protams neviens netazistas. Tad vini parbaudija somas. 3 ceturdaļam ceļinieku bija vairāk par 10 blokiem. Bet tas nebija tas ļaunākais. Pēķšņi viens no policistiem sak skatīties zem autobusa bufera. Atrod 15-20 blokus un tā nākamas 3-4 stundas mes ārā aukstuma nīkām līdz policisti bija atradusi , izdemolejot visu autobusu 200- 250 blokus cigaresu. Tad vel nākamo stundu visu autobusu likām pa detaļām atpakaļ. Pec divām nedēļam kuras var redzēt manā albumā. Braucam atpakaļ.Peksi atkal autobuss nobrauc no kursa un 4 stundas brauc kaut kadā kalnā. Mes neko nesaprasdami prasijām šoferim uz kurieni šis brauc vieņš neko neteica tik teicā ka ātri kāds jāsavāc. Nu es neteiktu ka 6-7 stundas sakaitas ātri, bet uzbraujuši kalnā savācam vietējos Latvju zemeņu vācējus un atkal 6 stundas braucam atpakaļ pa to pašu ceļu. Braucot cauri Londonai mes piestājām pie Latviešu vēstniecības. Un savācām 2 kundzes. te pekši vien no viņām saka lūdzu atbrīvojiet manu vietu man ir paredzētas vietas 5.6.7un8.mes nesapratām kapec mums butu kaut kur jabidas lai sai kundzitei paliktu 4 brivas vietas. Pec krietna ķildiņa mes panācām savu un atguvām savas vietas. Ja es acerētos šīs kompanijas nosaukumu tad tādus vārdus par viņu teiktu, bet lai vien ka neaceros. Nu tāds bija mans ar manas mammas ceļojums uz Angliju. Nu ko ceru ka jums tā nekad negadīsies.