Tā ir vieta kur var aizbēkt no Latvijas aukstās ziemas...

Es varētu izvērsties ļoti gari brt mēģināšu saīsināt... Maurīcija pati ir veidojusies no 2 vulkāniem.To apskalo Indijas okeāns kurā tev nav īpaši jāpiepūlas lai peldētu,jo ūdens tevi tur augšā...Es tur redzēju kā viņi iegūst sāli...viņi no okeāna izsmeļ ūdeni un to iztvaicē saulē un tad tur paliek kalns ar sāli.Pārsvarā tur aug palmas un ir kāds tropu mežiņš.Ēdieni ir vienkārši lieliski un piekatras atpūtas vietas,kas ir tuvāk ūdenim var nopirkt saldējumu un īpaši grieztu ananāsu.Lai gan Maurīcija kā valstiņa ir tik liela kā rīgas rajons aizbraukt uz turieni vari uz 10 dienām,bet garlaicīgi nebūs nevienu dienu... Tādi labākie apskates objekti ir vecie vulkānu krāteri kas ir ļoti skaisti,plāši un viens arī tā pa mākoņiem,bet otrā savukārt ir ļoti skaists un dzidrs ezers..pie tā ezera ir templis kurā jūs bezmaksas var nosvŗtīt pēc viņu tradīcijām.Protams labas vietiņas ir tempļi jo tie ir ļoti skaisti un grezni...Lieta kas mani ļoti fascinēja bija tas ka vienā vietā bija no dabas veidojušās krāsainas smiltis kuras bija zilā,zaļā,sarkanā un vēl daudz citās krāsās...Kā cilvēki tur saka tad ja tās smiltis sajauc kopā tad tās atkal sadalās pa krāsām...Tur ir arī daudz dabas parki ar dzīvniekiem kurus latvijā nesastapsi nekur citur kā vienīgi zoodārzā un pat tur tikai daļu no visa tā ko var redzēt uz salas...Ja aizbrauc uz centru tad tur ir izklaides gan lieliem gan maziem un var arī mierīgi pasēdēt un paskatīties skaistās ainavas...Ir iespēja ar jahtiņu aizbraukt uz vŗl mazāku saliņu kur var tā tīri atpūsties un nirt ja to protat,bet ja neprotat nirt tad peldēr ar brilēm un trubiņu,jo to ko tur var redzēt pat sapņos nespēj iedomāties...Uz Maurīcijas salas ir iespēja dabūt tādu lietiņu kā zemūdens apskati...Sākumā tevi ieved okeānā kur ir 15 m dziļums ar laiviņu kurai ir caurspīdīgs dibens,tad uzmauc galvā milzīgu stikla bunduli (tas nav smags) kurā iekšā ieiet trubiņā pa kuru piegādā skābekli un laiž jūs lejā iedodot rokā maizi lai varētu pabarot zivis...tas nevar nepatikt...Tur ir arī mazi krabīši kuri skrienot pa akmeņiem klab tā dīvaini...un krasti ir pili ar korāļiem kurus drīkst no turienes izvest.Vietām vēl ir melni akmeņi no vulkānu izvirdumiem pēc kuriem arī radās sala... Mums pierasti liekas mūsu baltās ziemas,bet tur lielākā daļacilvēku pat nezin kā izkatās sniegs,bet ziemassvētkus svin tā vai tā...Eglītes tādas savādākas kā mums bet vienalga izrotātas ar dāvanām apakšā.Mums daudziem mājās varētu būt suns vai kaķis,bet viņiem to vietā ķirzakas...Pa ielām baložu vietā skraida pērtiķi kas lasa barību kura kādam nokrīt...Cilvēki ir ļoti laipni un izpalīdzīgi...Bet lai uzzinātu vairāk ieteiktu uz turieni doties pašiem...Jūs to nenožēlotu... P.s.-ja vēlaties ko zināt varat man sūtīt vēstules...