Dāsnā kalna dāsnie piedzīvojumi jeb lētas ceļošanas pamācība
Šis nebūs kārtējais stāsts kā es nakts mellumā nomedīju Ryanair akcijas biļeti pa sēešmit saņiem un pēc tam nedēļu blandījos pa Alpiem ēdot sēnes un vardes. Šoreiz stāsts būs par to kā par velti ar Czech airlines aizlidot līdz Milānai, 2 nedēļas nodzīvot Legnano 3 zvaigzņu viesnīcā, reāli atēsties makaronus, nodziedāt 9 koncertus un vēl atrast kādu mirkli, lai izrautos pretī kādam piedzīvojumam. Šajā braucienā pats no savas kabatas iztērēju vien kādus 40 eirikus 2 nedēļu laikā. Reiz kādā jaukā pavasara dienā, kad liktens bij' lēmis, ka man būs jūnija sākumā doties uz saulaino Itāliju, kura patiesībā nemaz tobrīd nebija tik saulaina (es pat tur nopirku jaunu lietussargu, kurš, protams, pēc tam vairs nebija vajadzīgs), un piedalīties starptautiskajā koru un vokālo ansambļu festivālā “La Fabbrica del Canto” jeb kā mēs latvieši esam pieraduši teikt - “Realitātes šovā Dziedošā Fabrika,” es intensīvi urķējos pa globālo tīmekli, lai izstrādātu kādu stratēģisko plānu par to, ko sadarīt vienā no koncertiem brīvajā dienā (tagad velkam ārā no azotes savus zīmuļus un uzzīmējam iepriekšējā teikuma grafisko attēlu:)). Tā kā pats festivāls norisinājās galvenokārt Milānas pievārtē un vēl pāris vietās Ziemeļitālijā, tad es savas aci sviedu stalto Alpu kalnu virzienā.Un tā es sviedu, sviedu līdz uzsviedu tās pār Šveices robežu Monte Generoso jeb Dāsnā kalna virsotnē, kura nosaukums likā gana daudzsološs un arī sasniedzamība no Legnano puses bija gana laba. Tad arī drīz vien pienāca tā ilgi gaidītā realitātes šova “Dziedošā Fabrika” brīvā diena (Protams, ka pats festivāls arī bija gana jauks), kad mēs pāris ekstrēmisti no jauniešu kora “Balsis” sasējām savu ceļa sainīti un devāmies uz Legnano dzelceļa staciju, no kuras caur Milānu un Komo veiksmīgi sasniedzām savu Capolago staciju, kurā arī sākās mūsu tās dienas piedzīvojumi. Izkāpuši no glaunā šveiciešu vilciena un paceļot skatus augšup uz Dāsnā kalna augstumiem mēs sapratām, ka taisnā triecienā to neieņems pat trakie latvieši, tad arī izdomājām aplinkus ceļu, kā ieņemt virsotni, proti nolēmām izmantot vietējā kalnu dzelzceļa sliežu ceļu. Nebijām jau nekādi buržuji, kas te par 26 eirikiem brauks ar to vilcieniņu uz virsotni, tādēļ devāmies augšup kājām.




































































































