Nu tad tiksimies Ņujorkā!

Turpinājums no Ziemeļamerikas brauciena 1. sērijas:http://www.draugiem.lv/travel/travel.php?tid=7774 Bijām veiksmīgi atrāvušies no zemes un pamazām devāmies uz Ņujorkas pusi. Šoreiz vismaz bija kāda iespēja uz iemest ar aci kartē un sekot līdzi lidmašīnas kursam, lai pa ceļam mūs nenolaupītu kāds poļu fermeris un pēc tam nepaverdzinātu savā ābolu plantācijā. Lidojums kā parasti, varbūt vienīgi radās pretenzijas par LOT centieniem sašķelt mūsu kori, jo mūsu jaut tā mazā grupiņa tika izšķaidīta pa visu lidmašīnas iekšpusi. Šajā mazajā neražiņā saskatīju iespēju izkustināt kājas 9 stundas ilgajā lidojumā periodiski veicot apgaitu. Bet mani visvairāk pārsteidza LOT piedāvātais Drink&Fly serviss, ko viņi piedāvā līdztekus Late or Tomorrow standartprogrammai. Īpašais Drink&Fly serviss manā gadījumā izpaudās vienkārši palūdzot glāzi apelsīnu sulas. Pēc brītiņa uz mana paneļa jau atradās maģiskā sulas glāze, par kuras patieso saturu man vēl nebija nojausmas, tad nolēmu ieraut kādu šļuku. Tajā pašā brīdī sajutu, ka spirts smārds kaut kā nomāc to apelsīnu koncentrāta smaržu. Tā kā es grādīgajiem esmu tādas pašās attiecībās kā ar Maskačkas urļikiem, tad nolēmu atteikties no šī vilinošā pakalpojuma. Pēc tam attinot filmu atpakaļ atcerējos, ka blakus sēdošais polis pasūtīja šādu dziru nevienu vien reizi. Tiesa gan kopā ar vīnogu sulu. Laikam mēģināja pašrocīgi pagatavot kādu savādu vīnu. Arī nosēšanās bija tāda, kas lika uzdot jautājumu vai tikai arī paši piloti neizmantoja īpašo Drink&Fly servisu, jo kaut kā jau sevi ir jānodarbina garajā lidojumā, kurā galveno izdara darbu veic autopilots, bet varbūt tā bija amerikāņu kalniņu imitācija, tomēr galamērķis Amerika.