Mallorca - jeb kaa es nestresot maaciijos:)

Celjojumaa devaamies 16. septembrii ar Tez Tour - sleedzaam shiigada sezonu uz Maljorku.Iebraucot pirmie iespadi lieliski - super klimats - naktis siltas,bet ne paaraak tveiciigas, uudens temperatuura +28 graadi ( aktiivaa tuurisma sezona tiekot sleegta pie +25:), dienaa temperatuura tureejaas ap +30 graadiem.Dziivojaam Palmaa - can Pastillaa. Skaista daba skaisti cilveeki (iedzimtie:), meitenes pludmalees sauljojas paarsvaraa bez peldkostiimu augshinjaam (kas vareetu intereseet puishus:), kaut gan shai lietai ir arii savas eenas puses - shim piemeram sekoja arii paviitushas vaacu tuuristes:).Ieteiktu viesniicaas nenjemt AI, bet gan BB, vai HB, jo nav jeegas buut piesaistitam viesniicai, ja var pa leetu naudu noiireet mashiinu un apceljot visu salu - ir ko redzeet, bez tam salaa ir vairumaa paarstaaveetas dazhaadas virtuves- visu gribas pameegjinaat.Ieteiktu nenejemt dzeerienus ar ledu ( taa gan ir veca patiesiiba, bet - atkaartoshana ir zinaashanu maate), jo dazh labs no muusu kompaanijas shaadaa veidaa atveldzeejoties dabuuja paaris dienas pavadiit jaukaa Maljorkas privaatkliinikaa ( rezultaataa - reekjins apdroshinaataajkompaanijai par 3600 eur:) Forshi akvaparki, no kuriem viens (nosaukumu netaceros) ir lielaakas Eiropaa (ja nemaldos).Ljoti eerts sabiedriskais transports (vismaz Palmaa)- ir veerts aizbraukt uz pilseetas centru un apskatiit iespaidiigo palmas katedraali ( romantikjiem to ietektu dariit naktii, jo katedraale ir ljoti skaisti izgaismota).Laikaa, kad mees bijaam salaa, pie katedraales bija izstaadiitas fantastiskas lielizmeera skulptuuras - lins interesentiem.(http://64.233.183.104/search?q=cache:Yf3MZd77UA4J:www.mallorcaweb.com/nachrichten/2006/08/sculptures-igor-mitoraj/+Mallorca+palma+sculptures&hl=lv&gl=lv&ct=clnk&cd=1). Veel gribu piebilst, ka atpuuta Maljorkaa latvieti stresaino lieliski ( un ,pats galvenais - nemanaami) atradina no steigas un uztraukshaas par nebuutiskiem siikumiem - veerojot vieteejo ljauzhu nesteidziigo ikdienu( muuzihiigas siestas, kuras saakas un beidzas vinjiem vien zinaamos un izdeviigos laikos) arii pats atmet ar roku ieaudzinaatajai punktualitaatei un saproti, ka tik un taa pasaule turpina griezties, saule spiid un ...viss notiek:))))) (- P.S. Cik nopratu -visas Maljorkas pludmales ir municipaalaas, bet toties ljoti sakoptas.