Frankfurte pie Mainas

Ja domajat braukt uz frankfurti pie mainas un apmeklet muzejus, iesaku iegriezties centralaja stacija (varbut tas ir izdarams vel kaut kur citur, bet man tadas informacijas nav), tatad tur informacijas punkta ir iespejams nopirkt ipasu bildeti muzejiem, kas jums dos iespeju apskatit 26 muzejus divu dienu laika, vairs nemaksajot par ieeju muzeja. ta ka ja esat nolemusi apskatit vismaz divus vai tris muzejus, tad ir izdevigi iegadaties so karti. pieaugusajiem ta maksa 12 eiro, studentiem 6, bet ir jauzrada aplieciba. tad iesaku pie reizes, 0,50 eiro nopirkt muzeju kari, kura ir izstradats marsruts, ka iet pa muzejiem, tas tiesam ir loti labs un izvadas pa vislabakajam vietam un konstuktivi varesiet apskatit muzejus, neskraidot apkart bez liekas vajadzibas, jo ja esat nolemusi apskatit visus 26 divu dienu laika, tad konkrets marsruts ir savrigs, lai visu paspetu. jums iedos ari gramatinu anglu un vacu val, kura bus nofotografets kats muzejs un aprakstits, ko tur var aplukot, lidz ar to ir vieglak izveleties vai tiesam gribat to redzet. Diemzel daudzos muzejos nedrikst fotografet, citos lauj, bet bez zipspuldzes. Loti interesanti ir izveidots vacijas filmu muzejs, si muzeja apmeklejums ir tiraa izklaide un atputa, jo taja var pars daudz ko aptaustit un izmeginat, lidz ar to ir patikamas parmainas pec makslas muzejiem, kur eksponatiem pat nedrikst uzelpot :))) Iesaku arii apmekleet telokomunikaaciju muzeju, loti interesants, saakot no pasiem rakstiibas pirmsaakumiem lidz musdienu datoriem un mobilajiem. He, varbut, kad ari tur atradis savu telefonu, ka tas notka ar manu draudzeni - vinas 2003. gada izlaiduma Nokia jau ir saja muzeja :))) Maksalas cienitajiem obligati jaapmekle museum giersch un stadel art institute. Tur tiesam ir loti skaistas gleznas, ka ari daudzu pasaulslavenu makslinieku darbi, ka piemeram Boticelli, Jasn van Eiks, Renuaa un arii neizbegami - kubisma raditajs Pikaso. Vel iesaku obligati iegriezties visas noraadiitajas baznicas un katedrale. Tas tiesam ir aburosas un skaistas. Tajas var redzet, ka cilveki agrak ir bijusi talantigi un ar salidzinosi primitiviem lidzekliem spejusi paveikt tik skaistas un briniskigas lietas :) Musdienas vairs tika augstas makslas, talanta un buvniecibas apvienojumus neviens negrib vai nespej radit :( Mazam ieskatam pievienoju ari dazas bildes. P.S.Ja velaties iepirkties vacija, atcerieties, ka pie viniem ir ta pat ka PSRS laikos - veikali strada tikai sestdienas lidz pescpusdienai un svetdienas viss ir ciet. Ta ka suvenirus un citas lietinas ir jaiegadajas jau sestdienas rita, savadak pie tam varat velak ari netikt.