Sida Antalija

Turcijaa sabiju septembra beigaas un oktobra saakumaa -2nedeelas.Laiks vienkaarshi fantastisks, visas 14 dienas sauliite mani sildija.Dzivojaam viesniicaa LINDA 100m no pludmales bija fantastiski, kaa no guultas aaraa, taa pludmale praktiski pie kaajam. Ierodoties Turcijaa loti noderiigi ,lai tev vienmeer ir skaidraa naudaa, jo vismaz man nevisai vini gribeeja noreekinaaties ar karti pie viizu sanemshanas.Mums ,tur taads karnevaals sanaacaa, taa viizu izsniedzeeja pa pus lidostu sataisija kliegshanas sceenu turku valodaa ,jo vinai redziet nepatiik ,ka es ar karti noreikinos-bet es vinai taapt latviski pretii:)Turpinot par valodaam ,tur daudz vairaak noderiga ir vaacu valoda nekaa anglu val jo vaaciski runaa vis:)Un veel mani izbriinija ka pludmalee bija tikai vaacieshu veacaas tantas un onkuli :) Protamas neizpalika jau arii pievilciigi turku puishi, vienaa dienaa es sarunaaju 5 randinus ne uz vienu neaizgaaju ,jo beigaas nobijos.Katraa gadijumaa ,tur meitenes var dabuut tik daudz komplimentus, cik daudz mees no saviem puishiem nesanemtu visas muusu dzives garumaa:) Otrs lielaakais iespaids uz mani tika atstaats- iepeerkoties -tas bija dieviigi.Vienaa taadaa paviljonaa,bunkuraa mees pavadijaam 3 stundas, es savu muuzu nebiju taa smeejusies, tur vareeja liidz asaraam nonaakt.Bet katraa gadijumaa vini cenas uzskrulee pamatiigas un ka saak kauleeties nu tad sakaas-special prise. Un veel ko es noteikti ietiektu izmanot tas ir pavizinaaties ar paraselingu, tas ir, ar parashuutu virs juuras, saakumaa bija nedaudz bailiigi ,bet, kad tu esi, tur augshaa tas ir briiniskiigi vis liekaas tik mazisnh ,un vis notiek tik leneeam :) Tagad esot atpakal majaas man gribaas uz turieni atpakal varbuut ne uz to pashu vietu ,bet uz Turciju, jo iznemot lidooostu visur cilveeki ir laipni un atsauciigu un tur vienkaarshi ir jautri-ja gribat izklaideeties droshi braucat uz Turciju un ja gribat pielietot savas vaacu valodas zinaashans veel plus maaku kauleeties un koketeet ar puishiem\meiteneem es ieteiktu noteikti barukt un izbuadiit sho brinum jautro zemi :)