Achill island jeb mazā paradīze...

Ar pirkstu velku pa karti un domāju uz kuru pusi lai brauc un uzduros kādai vietai-Achill island,aiz Westport.Tur vēl nav būts,bet ceļš tāls un ir jau pusdienslaiks.Nolemju tomēr riskēt un mēģināt noķert saulrietu galapunktā.Ik pa laikam iemetu acis kartē un pārliecinos,ka dodos pareizajā virzienā.Tā nu brauciens turpinās bez pieturām,jo laika līdz tumsai maz.Pēc kartē redzētā tur jābūt tiltam,kas ved uz salu,tad nu jau vaļējām acīm sapņoju par veclaicīgu garu tiltu,kas sniedzās tālumā.Nekā...dzīvē tomēr viss ir vienkāršāk un pārbraucu pāri parastam paceļamajam tiltam,labi ja 40metru garam...Dodos tālāk,viens mazs ciematiņš pēc otra,pa ceļu staigā laikam dresētas aitas,jo redzot mašīnu kas tuvojas,viņas rāmi dod ceļu.Arvien tālāk no civilizācijas,arvien retākas mājas.....Līdz nu jau šaurais ceļš sāk vest kalnā,bez ierobežojumiem tas spītīgi ved arvien augstāk un augstāk,kamēr sirds jau sāk uzņemt adrenalīna devu.Nolemju piestāt un izkāpt palūkoties apkārt.Un te nu ir tas dēļ kā braucu tik tālu,krauja ar klintīm un skatu uz okeānu,mazām saliņām tālumā un ceļš lejā uz pludmali...no augšas redzams mazs ieloks starp klintīm,saules pēdējo staru apspīdēts,gaišas smiltis un ūdens tik dzidrs un rāms...Nolemju turpināt ceļu lejup un piebraukt pie pludmales....

Divi vīri ar teltīm un ugunskuri izbauda pludmales dāvāto klusumu...Smiltis tik maigas un neskartas,ka gandrīz vai žēl paliek iezbradāt viņās savas pēdas....te nu ir klusā paradīze.....Vēl tikai maijs un ir pavēss,bet gan pienāks jūlijs ar karstumu un jūs varēsiet mani sastapt tur....klusumā un mierā,baudot saules starus....