Ometepes salaa

www.papsauli.wordpress.com

Teritorija bija sameeraa liela, aptuveni desmit maajinjas un nojumiites bija izseetas pa apkaartni. Pirmo ieraudziiju skaistu koka maajinju uz seshaam resnaam, izliektaam koka kaajaam. Otrais staavs bija dziivojamaa platiiba ar shuupuljtiikliem uz nelielaas, atklaataas terasiites.

Taalaak lielaaka koka maajinja uz betona pamatiem un shuupuljtiiklu uz terases. Visa teritorija bija koku un kruumu ieskauta, tachu pietiekami tiira, lai redzeetu tiem cauri gandriiz pusei no kopeejaas platiibas. Pa tikpat shauro tacinju turpinaajaam celju augshup uz uznjemshanu, kur tievs, Brendonam Boidam liidziigs puisis no Nikaragvas, klusu balsi, nosveertaam kustiibaam muus laipni sagaidiija. Izveeleejaamies leetaako naktsmiitni suupultiiklos, Trinitii ar Klouiju noleema guleet turpat virs suupultiiklu nojumes, mazaa istabinjaa ar divvietiigu gultu. Shuupuljtiiklu nojumiitee seshi kraasaini, eerti suupultiikli suupojaas veejaa viens otram blakus. Restoti metaala skapiishi ar mazaam zelta kraasas atsleedzinjaam guleeja aiz suupultiikliem. Vistas un mazi caaleeni skraidiija pa teritoriju, putni apkaart skandinaaja dziesmas, pilseetas skanjas likaas bija izsleegtas, jo shiis paradiizes iipashnieki tieshi to arii veeleejaas – daba, daba un daba. Biju neaprakstaami patiikami paarsteigts par sho vietu. Nogurushi, nolikaam celjasomas un atvilkaam elpu. Pirmie iespaidi Ometepes salaa paasteidza manas vispaardroshaakaas ceriibas un es kaarteejo reizi jutos savaa vietaa.

Uznjemshana kalpoja arii par nelielu veikalinju, kuraa iipashnieki pardeva pashu gatavotus, dabiigus produktus. Ievaariijumi, olas, skaabs, bet veseliigs jogurts, granola, jamaika ziedu sula, vieteejais alus un ierasti produkti kaa makaroni, riisi un pupinjas, un citi. Omlete ar daarzenjiem shkjita tiiri lavas vakarinjas, peec kuraam devaamies pie miera iisi peec desmitiem vakaraa.

Vakari sheit bija klusi un mierpilni. Tumsa iestaajaas ap seshiem vakaraa un diennakts tumshajaa laikaa sheit nebija daudz ko dariit. Miers paarnjeema cilveekus un varzhu neierastaas balsis kalpoja par klusu shuupuljdziesmu celotaaju nogarushajos praatos.

Pamodos iisi peec seshiem riitaa. Veesais riita gaiss patiikami veldzeeja un lika aizmirst par veelajiem riitiem, kuri man vienmeer likaas tik vilinoshi. Seshos triisdesmit visiem bija jaatiekas uznjemshanaa, jo bijaam rezerveejushi gidu, lai dotos astonju stundu paargaajienaa uz vulkaana Maderas virsotni.

Peec riita kafijas, skaabaa jogurta un granolas biju gatavs garajam celjam. Somaa iemetu apalju maizes kukuliiti ar cietu mizu, bet miikstu un garshiigu vidu, Zopilote gatavoto shokolaades kreemu energijai, divas lielas uudens pudeles.

raksta turpinaajums un citas lietas sheit - www.papasauli.wordpress.com