Eksotiskā Taizeme!

Izkāpjot Bangkokā no lidmašīnas ir sajūta, ka ieej lielā pirtī. Par laimi telpās ir kondicionieri.Es Taizemē biju lietus sezonā, septembra pirmajā pusē. Katrā gadījumā lietus tajā karstumā pat ir patīkams. Pārsvarā lietus sākas vēlu vakarā un līst līdz agram rītam, bet es gan pieredzēju lietu arī dienas laikā. Pirmo reizi izlīšana līdz pēdējai vīlei man sagādāja neaprakstāmu prieku. Bangkoka ir kontrastu pilsēta. Bagātība mijas ar nabadzību, gulošiem bezpajumtniekiem turpat uz ielām. Satiksme milzīga kā skudru pūznī. Tieši tādēļ ir liels piesārņojums un daudzi Bangkokā lieto sejas maskas. Satiksme notiek vairākos stāvos, jo ir uzcelti ļoti gari viadukti, kas vijās pa visu pilsētu kā zirnekļu tīkli. Tajieši piedāvā tūristiem pārvietoties arī ar tuk-tuk. Tas ir interesants taksometra paveids - motorollers ar būdiņu, kurā bez vadītāja ir vēl vietas maksimums trim pasažieriem. Biju arī izdaudzinātajā “Ping- Ponga” šovā. Oficiāli tas ir striptīzbārs, kas atgādina bordeli. Pie staba dejo meitenes un apmeklētājiem piedāvā dažādas izpriecas. Diezgan vājš šovs ar iespaidīgiem izpildes elementiem. Ar savu intīmāko vietiņu pīpē cigāru, met bumbiņas, velk ārā žiletes, attaisa pudeles u.c. Sajūta bija tāda, ka atrodos kādā amerikāņu filmas epizodē. Šīs pasākums ar iekļautu dzērienu maksāja 500 batus. Iesaku Taizemē izmēģināt tajiešu masāžu. Masāžas ir pat ļoti lētas. Lētākā ko redzēju 300 bati par visu ķermeni. Tā nav patīkami relaksējoša masāža, bet savdabīga kermeņa daļu stiepšana un vilkšana. Ar rokām un ceļgalaliem viņa izkrakšķināja un izloka katru locītavu.. Finālā es jutos ārkārtīgi labi. Transvestītu šovs ir apbrīnas vērts un profesionāls šovs ar košiem tērpiem un apbrīnojamām skatuves dekorācijām. Pasakaina ir Lielā Karaļu pils jeb “Grand Palace” un tās kompleksā ietilpstošais Smaragda Budas Rītausmas, Marmora un citi tempļi. Acis žilbst no bagātības un zelta. Ieejot šajā kompleksā, sievietēm jābūt obligāti apklātiem pleciem un nedrīkst būt redzams kails sievietes papēdis. Interesants ir krokodilu fermas apmeklējums un krokodilu šovs. Samaksājot 200 Batus , varēja fotografēties ar krokodilu un tīģeri arī. Es, protams, izmantoju šo izdevību, lai gan bailes bija lielas. Viseksotiskākais priekš manis bija izbrauciens ar ziloni pa džungļiem. Fantastiska bija savdabīgā džungļu skaņa, kas līdzinās paskaļai sanoņai. Pataija ir kūrortpilsēta pie Siāmas līča kur ir spēcīgi attīstīta prostitūcija. Naktīs ielas ir pilnas ar dažāda vecuma un kalibra eiropiešu vīriešiem, kuriem pie sāniem smalkas taizemiešu meitenes. Tāpat daudz transvestītu, kurus atšķirt no sievietēm ir ārkārtīgi grūti. Tā, ka vīrieši uzmanieties, lai nesanāk nepatīkams pārsteigums! Eiropas sievietei klubos un diskotēkās neviens nepievērš uzmanību, jo vīrieši uz turieni brauc baudīt eksotisko Taiiešu sieviešu uzmanību. Vēl jo vairāk , šis pakalpojums ir ļoti lēts. Tādēļ, dāmas, nelaidiet vīriešus vienus uz šo eksotisko paradīzi. Taizemiešu virtuve ir vienkārši fantastiska. Jūras produkti - krabji, lobsteri, kalmāri, garneles un visdažādākās zivis. Milzīgs ir augļu klāsts - arbūzi, banāni, kokosrieksti, ananasi, papaija, mango, durans, mangustīns un daudzi citi eksotiski augļi, kuru nosaukumus pat neatceros. No alkaholiskiem kokteiļiem- Mai Tai. Paēst šai zemē var pat ļoti lēti. Katram pēc savas gaumes un iespējām. Ananāsu vai kokosriekstu var nopirkt par 20 batiem. Personīgi es šai zemē iemīlēju taiiiešu garneļu zupu ar kokosriekstu pienu. Dabūju recepti, tikai jāmēģina pareizi pagatavot, lai ģimene mani pareizi saprastu :))) Taizemē ļoti priecājos par orhidejām. Pirmo reizi dzīvē redzēju lotosa ziedus – sārtus, baltus, gaiši zilus. Visfantastiskākie priekš manis tomēr bija smaržīgie magnoliju ziedi. Saulrieti tur tiešām ir kā uz krāšņām kartiņām un ūdens tik silts, ka gribējās atgriezt auksto ūdens krānu. Iesaku uzmanīties no Taizemes viltīgās saules, kura izrādās dedzina pat zem saulessarga. Iepirkšanās tur var sagādāt patiesu baudu, jo par cenām ir jākaulējas un viss jau tāpat ir ļoti lēts. Taiieši nav uzbāzīgi un nevilks iekša savā veikalā kā to dara turki vai ēģiptieši. Ja nebūsiet pietiekami paņēmuši vasarīgas drēbes līdzi, tad tur varēsiet nopirkt visādas vieglas un gaisīgas drēbītes. Taizemē „savatikā” nozīmē labrīt, labvakar un labdien . Visur mēs tikām sveicināti ar zemu noliektām galvām un saliktām plaukstām kopā. Ļoti patīkami tas bija. Jo svarīgāku cilvēku sveicini, jo zemāk jānoliec galva. Visus iespaidus šeit nemaz nevar aprakstīt, jo to ir ļoti daudz. Kur nu vēl izbrauciens ar kuģīti pa Bangokas kanāliem, mazā un mīļā Ko changas sala un u.t.t.Varbūt pievienotās bildes manā albūmā spēs ieskicēt Taizemes burvību. -Ielidojot Bangkokā vīzai vajadzīgi 1000 bati un 1 fotokartiņa -500 batus noslēpiet jau labi tālu maciņā, jo bez tiem no valsts ārā netiksiet -Taizemes braucienus Latvijā piedāvā vairāki tūrisma operatori, tādēļ jums ir lielas izvēles iespējas. 1 EUR - apm.48bati 1 USD - apm.36 bati