Dubai

Nesen biju UAE Dubai- fantastiski, parasti visi celjojumi ir bijushi pa eiropu, nu tad shis ir kaut kas pilniigi atskjiriigs, viena no pasaulee bagaataakajaam valstiim viss tiirs un sakaartots fantastiskaas lielaas maajas :) nemaz nerunaajot par Jumairah rajonu, tur kur atrodaas taa viesniica Burj Al Arab (Bura), nu taadaa rajonaa var iepleshot acis staigaat viss zaljsh (njemot veeraa, ka pilseeta tuksnesii) ar fantastiskaam izklaides iespeejaam. Uz turieni tieshaam ir veerts aizbraukt- nenozjelosiet! Vieniigais ko iesaku- nebraukt ramadana laikaa, jo tad no saules leekta liidz saules rietam nedriigst ne eest ne dzert, ne piipeet publiski un tas attiecas arii uz tuuristiem. Veel tiem, kam gribas tur notuseeties ar alkoholu- arii neiesaku, taadu shtelli veikalos nevar dabuut, tikai baaros un pa daargo un ja veel notraapas emiraataa Sharjah, nu tad vispaar var aresteet :)- tur sausais likums. Visaa visumaa tik tieshaam skaisti un kas man likaas pat forshaakais, ka temperatuura +30C, uudenim kaadi +25C un tada lieta kaa lietus tur ir labaakajaa gadiijumaa 3 reizes gadaa, taa kaa var notraapiities tikai uz paarmeeriigu karstumu...