Mans briniskigais sapnis

Turcija macijos vienu semistri, ta ka varu pastastit loti daudz un plasi... Macijos Isparta(mazaa kulturu saglabajusa pilsetina), esmu bijusi Antalija,Pamukale, Bodruma, Kapadokija, Ankara, Izmira, Stanbula, Efesa,Marmarisa, Side, Kemera, Fetje, Olu Deniza, Mugla, Akyaka. Katra pilseta un vieta ir apbrinojami skaista un atskiras viena no otras tik loti, ka ir gruti pateikt, kura ir visskaistaka. Esmu sajusma par katru no tam! Turcija vienlaicigi ir visi cetri gadalaiki - Antalija saule, Kapadokija - sniegs, Stanbula - lietus...Ta ka, ja nu kads uz Turciju brauc uz ilgaku laiku un velas so briniskigo zemi apskatit daudz vairak, iesaku panemt apgerbu dazadiem gadalaikiem. Par cenam es ari varu atklati pateikt, ka esmu soka par to, ka cilveki par vienu un to pasu preci maksa tik loti atskirigas summas. Ja Tu esi turists, noTevis prasis naudu - Ta nu tas ir... Jasaka taa, ka ir vel loti loti daudzkas, ko es te varetu rakstit un rakstit, bet ja jums rodas kadi konkreti jautajumi, drosi prasat. Viena varda es varu pateikt, ka si zeme ir briniskiga - ka sapnii!!!