Burviigas 5 dienas...

Muusu celojumam bija ieplaanotas 5 dienas.. Iesaakaas tas viss Riigaa..plkst 6 bija jaaizbrauc..Pirmaa vieta,kur mees piestaajaam bija Varshava..Biju jau reiz tur bijusi..bet gides pavadiibaa shii pilseeta man paraadiijaas no cita skata punkta..Exkursija pa Varshavas vecpilseetu,kura man loti atgaadinaaja muusu Vecriigu...izraadiijaas aizraujosha..tieshaam skaistas eekas..bazniicas..un veel daudz kas cits..uz ielaam speeleeja muzikanti!Arii nakti bija jaapavada Varshavaa,jo autobusa shoferiem bija jaagulj sava norma..8stundas! Riita agrumaa izbraucaam celjaa uz Chehiju.Tuvu Chehijas robezhai paveeraas skaistas dabas ainavas...lieli kalni..kaadus pie mums Latvijaa protams nesastapt..Tie bija Tatru kalni... Praagaa ieraucot,tai nevareeja saskatiit ne malu,ne galu...Tieshaam loti iespaidiiga un liela Galvaspilseeta..Gan arhitektuuras,gan teritorijas zinjaa..Apskatot Praagas Vecpilseetu man vislabaak atminjaa palika st.Vita katedraale..loti veesturiska bazniica.. Neapraxtaami skaistas bija arii muzikaalaas uudens struuklkas..apgaismotas ar neskaitaamiem gaismekliem..taas apskatiit devaas tuukstosiem cilveeku..arii astrologjiskais pulkstenis vecpilseetas sirdii bija savdabiigs...paaris simti tuuristu staaveeja un gaidiija,ka pulkstenis nositiis 20.00...,lai vareetu redzeet kaa atveras pulkstenja lodzinji un tajos paveras kustiigi cilveecinji!Skaisti,vaardiem nav vietas..Vakars tika nobeigts ar vakarinjaam Shveika krodzinjaa..kur valdiija burviiga atmosfeera..shim krodzinjam patiesi ir liela piekrishana..jo kas gan ir tuurists,kas pabijis Praagaa un nav bijis Shveika krogaa?Sheit tika nobaudiits iists chehu alus..un protams kneedelji,kas nu ne paaraak man gaaja pie sirds..:(..Siena..kur ljauts iegraveet sawu vaardu..to izdariijaam arii mees...un pamaniijaam arii citu Latvieshu vaardus..:) Karlovy Vary... Pasakaina vieta,kur tuuristiem atpuusties..Kuurorts,kur var atrast it visu.. Shii vieta jau vairaak asocieejas ar mineraaluudens avotiem..Bijaam arii peldeeties iistaa mineraaluudens baseinaa..Iegaadaajaamies Chehu Vecherovku..38% dzeeriens,kuram par godu,pat piemineklis uzstaadiits..Karstaas vafeles,kuras var iegaadaaties vieniigi Karlovy Varos.Zheel gan,ka nepietika laika,lai ar vilcieninju paceltos augstajaa Diaanas tornii..no kura var apskatiit visus Karlovy Varus. Peedeejaa diena Liberecaa... Zoodaarzs ar baltajiem tiigjeriem,kurus tik reti var kaut kur sastapt..skaisti dziivniecinji..Un protams milziigais Atpuutas centrs "Babylon"..kuraa ietilpa akvaparks,karuselji,lielveikali..to visu vienaa dienaa gruuti apskatiit.. Tieshaam ljoti iesaku visiem apskatiit sho skaisto Chehiju..