Turcija... ;)

...........mmmmmm......esmu jau atpakaļ no šīs sapņu zemes Turcijas. un jau skumstu pēc tā visa. Tur pavadīju no 22.10.05. līdz 29.10.05. Lai gan Turcijā šī bija pēdējā sezonas nedēļa, laiks tur bija vnk superīgs, nemaz nerunājot par Baltās jūras ūdeni, silts kā piens. Uz Turciju lidoju ar Latvia tours starpniecību, tur mūs sagaidīja tūroperators Bentour. Ļoti iepriecināja fakts ka viss bija ļoti organizēts un gide tiešām pildīja savus pienākumu pret ekskursantiem. Paldies Rezidai...;))) Līdz mūsu kūrortam no lidostas bija jābrauc divas stundas. Dzīvojām mēs četrzvaigžņu viesnīcā Grandbali. Viesnīca bija ļoti laba, apkalpojošais personāls laipns un brokasti un vakariņas ar kūku daudzveidību vispār bija vienreizējas. Man kā saldummīlim tā bija īsta paradīze. No mūsu viesnīcas līdz jūrai bija tikai 200 metri. Nu protams kā visos kūrortos cenas veikalos nebija tās zemākās, bet pakaulējoties preces varēja dabūt par sev pieņemamu cenu. Konstatēju tikai vienu ka pārsvarā tur vietējie tirgotāji zin vācu un kaut cik arī krievu valodu, bet ar angļu valodu tur ļoti daudziem bija diezgan pašvaki. Pat daži no apkalpojošā personālā viesnīcā knapi varēja kaut ko angliski pateikt. Pirmā no ekskursijām bija brauciens uz Pamukalē, kur atrodas kokvilnas kalni, un šī vieta tiek dēvēta arī par 8 pasaules brīnumu. Tur varēja arī peldēties Kleopatras baseinā, kur ūdens bija 36 grādus silts un tāds minerālīgs. vienīgā negatīvā iezīme bija tālais nogurdinošais ceļš. Ceļā tikai braucot pavadījām apmēram 9 stundas. Tas protams ir turp un atpakaļ.. ;) Protams visi gidi mums ļoti daudz stāstīja par Turcijas vēsturi, bet es no tā visa gandrīz neko neatceros. varbūt tas tāpēc ka visa informācija tika pasniegta krieviski un tā bija grūtāk uztvert informāciju. Var teikt ka visu nedēļu tikai pavadīju pie jūras sauļojoties un vakaros vazājoties apkārt. nu un pienākot nedēļas noslēgumam, kad jau palika tā skumīgi ka jābrauc prom, visa nedēļas nagla bija Turku nakts. Tas nu gan bija kaut kas vienreizējs. Tikai rādītas Turku kāzas un vēl kaut kas ko es īsti nesapratu. Bet protams visforšākās bija vēderdejas ko izpildīja gan sieviete, gan vīrietis. Abiem sanāca vienlīdz labi. ļoti liels paldies jāsaka arī gidam Habibi. Tik vienreizējs gids, nevienā ekskursijā man nav bijis. un vispār viņš patika visai mūsu grupai. mēs visi pat bijām noskumuši kad vajadzēja vienam no otra atvadīties.....Tā kā rezumējot varu pateikt tikai to ka Turcija ir tiešām vnk pasaku zeme, kur jāaizbrauc kaut vienreiz dzīvē, lai gan Pamukalē man ļoti patika, es noteikti nebrauktu vēlreiz, jo ceļš ir pārāk garš. Un ka Habibi bija vissforšakāsi gids kāds bijis. Mēs pat esam viņu uzaicinājuši uz Latviju, un viņš pat solījās atbraukt. gaidīsim... ;))) P.S. albumā ir dažas bildītes nno Turcijas. un protams ir bildītes kur es esmu ar foršo gidiņu Habibi....:))))