::Italy::

Ārā ir rudens... Latvijā gaudo bargais vējš, bet kaut kur tur tālu prom... spīd saule un gaisa T° sniedzas pāri 25 grādiem... Skolēniem sākas brīvlaix...un visi izklīst kur nu kurš... s šis, 'kur nu kurš' devos uz 9 dienām uz Itāliju... valsti kuru jau vairākus gadsimtus iekaro tūristi no visas pasaules,kas tiecāš pēc kultuuras un romantikas.. to visu ir iespējasm iegūt vienviet.. Itaālijā... pa šīm 9 dienām mēs redzējām dauc no Itālijas.. man gulējām viesnīcās.. vairāk bussā... tomēr tas bija tā vērc. Ceļš godīgi sakot bija nogurdinoš, bet kad sākās kalni, [Čehija, Austrija....Itālija] .... sākās lielā fotosesija un filmēšana.... braucot caur' Alpiem.. tu sajūties tik maziņš... un kalni ir kā milži. Tu esi kā maza skudriņa k-kur tus lejā, bet tie kalni lepni skatās uz tevi no augšas... Venēcija: Itālijas vārti uz Austrumiem.... Venēcija ir viena no nedaudzajām pasaules pilsētām ,kuru var nosaukt par unikālu... Sķiet,ka Tu nokļūsti pasakā, jo redzot dien dienā normālus dzīves apstākļus, nekad neiedomāsies... dzīvot šādi.... šaurāš ieliņas veina otrai blakām.... transporta ceļu veitā- kanāliņš ... gājēju pārejas vietā - TILTIŅŠ! ...un mašīnas? ko Jūs! ..pašā Venēcijā Jūs nesastapsiet neviena automobīļa, tikai laivas- gondolas( kas ir bijušas Venēciajs sastāvdaļa kopš 11.gs) kā arī vaporetto( kā mūsējais autobuss, tramvajs vai trolejbussiņš) ... Venēcijā mēs iebraucām vakarā,tādēļ baudījām naksnīgo brīnumu... apgaismotais Sv.Marka laukums... dzīvais orķestrs, masku bodītes, puķu pārdevēji ...kā arī sajūta kad to visu vēro sēžot gondolā.... rada īsto romantiku:) Cik krāšņa ir Itālija! Šķiet, ka Pizas tornis un tā apkārtne gandrīz neiederas pilsētā... tomeŗ piešķir tai zināmu valdzinājumu... līdzīgu kāds tas ir Florencē... Florence ir Liels, skaists piemineklis renesansei - 15. gs mākslas un kultūras atmodai! ..Mani tas pārsteidza ar saviem izmēriem... Katedrāle un baptistērijs bija vnk ''WOW'' ... ieraugot tos- sāc šaubīties par cilvēka spējaam.. nemaz neticāš, ka ko tādu ir spējīga izveidot cilvēciska būtne...Bet ko cilvēks spējīgs uzcelt- daba ir speejīga nopostīt... Pompeji (26 grādi T°)... bojā gajusī pilsēta 79.g. p.m.ē. vulkāna Vezuvs izvirduma laikā... pāri palika tikaipilsēats 'skelets' ... ielinjas... nebeidzamie labirinti.. teaatru zaales... paglābtas ir freskas... sienu gleznojumi.... vulkāns gan iznīcina gan izglābj.... bijām uzbraukuši arī vezuvā, tomer laiapstākļu dēļ.. augšā netikām... vezuvs ir milzīgs.. bet labākais bij tas kā mēs braucām uz un no kalna lejā... ceļi ir tik šauri ,ka mūsējam busiņam neizgriezties... tas paņēma laiku.. satumsa.... braucot lejā... vērojām naksnīgo Neapoli... skaisti. atkal romantika :) veelu vakarā iebraucām kempingā.. kur beidzot varējām izgulēties ..pirms lielāš dienas LIELAJĀ ROMĀ... izbraucām uz Romu... pirmām kārtām devāmies uz Etrusku muzeju... un jau sajutāt ka laiciņš būs karsts :) ...gājām uz Vatikānu... Lielo vareno... Romas pāvesta rezidenci... bijām iekšā knaiblītēs... bazilikā... un arī slavenajā Vatikāna muzejā... grūti apraxtīt- ir jāredz: dažādu pasaules kultūru kopums... tēlniecības šedevri, arhitektūra, māksla.... Mikelandželo, Rafaēls,Roselli, Girlandajo... u.c. derētu piebilst, ka arī pie ieejasir stingri noteikta metāla pārbaude... [khmkhm... man jau piesējaas par jostiņu un rokasspraadzīti.. :P] ...tā kā ... Vatikāns paspīdēja visā tā krāšņumā... tālāk mēs devāmies uz Kolizeju... sāka krēslot... ..iepazīstam naksnīgo Romu... uzvedāmies mēs kā īsti tūristi... staigājām ar kartēm.. prasījām ceļu .. un smējamies par kārtējo kļūdu kartē :D ...bet līdz Kolizejam veixmīgi tikām... tas ir skaists! īpashi jau vakarā kad tas tiek izgaismots ... tā mēs tur pasēdējām.. tā pat kā mēdz sēdēt pie mums krastmalā.. tikai tad tas bija pie Romas lielākā amfiteātra:) ...aizgājām arī līdz Tveri strūklakai... skaistākais,greznākais strūklakai Itālijā... un gājām jau metro virzienā, kurš muus nogādāš līdz kempingam... kājas.. sāpēja nenormāli! šķita, ka tūlīt tūlīt kritīšu u piecelties vnk nespēšu.... kaut arī gulēt iznāca tikai 4 stundas.. ar to pietika... bijām atvēŗti jaunajam!... pēc plāna sekoja Assisi .. Viduslaiku pilsētiņa... kura mūs sagaidīja tīta miglā.... baznīcas... laukumi, vdslaiku celtnes.... skaist' ...braucām arī kalnā augšā uz pundurvalstiņu San Marīno ... un vakaru pavadījām Eiropas lielākajā atpūtas kūrortpilsētā RIMINI... tu arī mēs drosminieki izpeldējāmies... [tur pat arī man iekoda krabīc :p] ...skaista pasēdēšana jūras krastaa... Asīzes vīniņa baudīšana.... kā arī vakarā... vietējo kubu iepazīšāna ;P ..Tā nu beidzās pēdējā diena Itālijā.. tālāakais ceļš sekoja uz Vīni... kur sākās veikalu tūre .. un beigās .. randiņš ar austrijas ezīti.... un tālais ceļš uz mājām.... Skaista ir Itālija... jābrauc baudīt to vasarā.... ;)