17 dienās cauri Norvēģijai

Pagājušā gada jūlija sākums.....rodas ašā ideja apciemot brālēnu Norvēģijā, jo šis jau kādu laiku činkst, ka neviens pie viņa ciemos nebrauc, tad nu mēs ar Kristīni nolemjam, ka varētu būt interesanti apskatīt šo Eiropas dārgāko zemi pašu acīm un saprast vai tas viss tiešām ir ta kā stasta pasākās par troļļiem :D. Izlemjam, ka šoreiz veiksim ceļojumu paši ar savu auto, jo tā ir gan ērtāk, gan lētak. Izbraucam 09.08.09, pirms tam vēl paspēju iepriekšējas 3 dienas pahaltūrēt un pabildet kāzas...tā lai iekšā nogurums jūtams un atpūta vēl patīkamāka :D

Garos ceļojuma aprakstos neieslīgšu, jo to smuki var apskatīt galerijā, bet iedošu tik dažus mūsu padomus/secinājumus:

-) Norvēģijas apskatei ar vienu braucienu ir pa īsu, jo nevajag gribēt visas emocijas saķert ar vienu reizi

-) Norvēgija ir jāapskata pakāpeniski, sāciet ar Dienvidiem, jo tieši tur ir skaistākie kalni.

-) Vidusnorvēģija mūsuprāt nebij interesanta dikti, varbūt tapēc, ka bij grafiks, kuru sakumā nedaudz iekavējām un tā kā bralēns dzīvo pašos ziemeļos, tad diezgan ātrā tempā izbrucām cauri valstij.

-) Norvēģija ir dabas valsts, netērējiet laiku pilsētām...mūsu subjekt viedolis.

-) Ja vēlaties izjust Norvēģiju.... ejiet kalnos....pastaigās pa kalniem 4-5h garumā būs lieliskas...parastam letiņam nav viegli, taču tikai tā jūs izjutīsiet Norvēģijas dabu, tās varēnību un skaistumu.

-) ja jums galvenis nav ar glanci pazvilnēt viesnīcās un ēst restorānos tad ta visa padarīšana nemaz tik ļoti dārga nav.

-) nebrauciet pa tuneļiem ..tie ir dārgi, brauciet ar prāmjiem, tie ir krietni lētaki.

-) neceriet īpaši ieraudzīt Norvēģijā ziemeļbriežus, tie ir retums, savukart pilni ceļi aitu un govju :D

-) ceļu policijas Norvēģijā nav...nu ja arī ir, tad ļooooti slēpjas un cilvekiem tapat kaziemeļbrieži nerādās, ir tik fotoradari

-) Norvēģi ir viesmīlīga tauta, tik nelielieties, ka esat no Baltijas...labāk stāstiet, ka no vakareiropas...cita lieta attieksmē uzrreiz :D

-) obligāti ņemiet līdzi pargājienu apavus

Pašreiz neko gudru vairak nevaru pateikt....brauciet, skatieties, brīnieties, galvenais kāpiet kalnos.....ATGRIEZīSIETIES noteikti!

Otra ceļojumu raksturojošā galerija šeit: