Bijām izlūkot kaimiņzemi :)

Viss sākās pavisam neplānoti...Atkāzas svinot ar vedējiem runājām ka kautkur jāaizbrauc...no sākuma bija doma braukt uz Poliju,bet tur vajadzēja vairākas dienas tam veltīt...nu tā mēs izdomājām vīkendā uz Igauņiem aizlaist...No rīta bija pavēs...saulīte nespīdēja...tomēr cerības bija ka kaimiņzemē būs labāks laiks :) Izbraucām 07.00 - pagrūti piecelties sesdienā,bet visu jau nevar gribēt...Līdz robežai tikām veiksmīgi vēl pa ceļam vēl paspēju vienu sunīti pabarot ar vistas šķiņķiem:)tā pavec bija nabadziņš...draugi vēl viņu iepriecināja ar pāris sardelēm viņu...No rīta jau labs darbiņš tākā tika padarīts :) Pārbraucot robežu protams laiks nemainījās tāpat lietains apmācies,nav jau Itālija kur varētu saule spīdēt un cepināt...:( Braucām caur Pērnavu uz Tallinu...Ziniet,ļoti maz cilvēku uz lielām visapkārt tāds izmiris...Nav kā mums ka dzīvība kūsā. Pa ceļa paskatījāmies pāris ūdenskritumus,piem.Kleilas...Pat jautrākais ka kartē nav konkrētu norāžu kur tie atrodas,tikai tā...Pajautājam vienam igaunim...,cerot ka neparādīs pretējā virzienā...Ziniet,laimējās-protams līkums bija jāizmet bet nu atradām :) Tallina pati pa sevi smuka,sakārtota,tīrīga,bet tā pašvaki ar krogiem... :( Vecpilsētā cenas tādas ka mati ceļas stāvas...Atradām vienu kafūzi,bēz izskata necilu,bet ļoti garšīgi bija tur :) Nakšņojām netālu no centra,vietu sauc Laagi.Tur ir viesnīca Peoleo. Tā tīri neko likās, bet kad likāmies jau gulēt,izrādījās ka sienas laiž cauri visas skaņas no kaimiņiem :( Sakarā ar to ka igauņiem bija kautkāds fudbola čempionāts...aizmigu tikai 03.00...viņi jau nesaprot ka cilvēki viesnīcās naktī parasti guļ...kaimiņos bija igauņi...klauvēju pie sienas vairākas reizes - nbesaprata...pēctam vēl mūziku iegrieza...bija tādas dusmas+jumta izstaba bija mums,bet ventilācijas nekādas...biju neapmierināta no rīta...labi ka vienu nakti tikai bija tur jāpavada... Nākošā dienā jau spīdēja saulīte..bija superīgi...Braucām apskatīt dažus dabas brīnums...akmens gan iespaidīgs viņiem jūras krastā ir...tikai piekļūt nevar...tuvāk... Visforšākais un iespaidīgākais bija Rekveras cietoksnis,visai labi saglabājies :) Izkāpelējām visur,apskatījām...to pat vārdos nevar izteikt - iespaidīgi :))) Tas bija pats labākais no Igauņos esmu redzējusi,izņemot Sāremu. Visiem iesaku kas domā doties uz Igauniju veltiet tam laiku un aibrauciet uz Rekveru:) Igauņu metode nesaprast krieviski joprojām tāda pati...stulbi īstenībā...Viesnīcās ne visās saprot angļu un krievu valodu...Mums ir labāks serviss viesnīcās:) Pēc ceļojuma esmu secinājusi,ja braukšu uz igauņiem,tad braukšu uz Tartu un Sāremu...citur izņemot Rekveru vairs neinteresē braukt... Kad piebraucām pie Latvijas robežas,bijām laimīgi ka beidzot esam mājās un dzirdam savu dzimto valodu :) Lai kur ir labi,bet vislabāk ir mājās :D