Labās rokas princips.

Latvijas ziemu šogad izdevās pārdzīvot vien viena iemesla dēļ, zināju, ka marta sākumā došos uz Ganu - siltums, saules un kaut kas jauns! Ta nu sanaca, ka organizācija, kura darbojos kā brīvprātīgā man piespēlēja iespēju aizlidot uz pāris nedēļām uz Ganu starptautiskā projekta ietvaros. Janvāra beigās sarosijos aktīvākam gatavošanās procesam. Sāku skatīties biļetes, potēties, uztraukties par vīzu u.c. lietām. Ar trīcošām rokām nopirku biļetes ar Ghana International Airlines, kurām publiskās un arī atsauksmes no paziņā bija apšaubāmas, taču vismaz cenas bija pieņemama - aptuveni 430EURO no Londonas turp atpakaļ + vēl ceļš līdz/no Londonas. Iepotējos pret dzelteno drudzi, aizsūtīju pasi + doc uz Ganas vēstniecību Berlīnē... pēc 2 nedēļām biju gatava doties ceļā... vien joprojām bija minimāla info par to, kas būs un ko sagaidīt no šīs valsts! Un rezultāts bija KOLOISĀLS...pēc neliela kultūršoka un pilnīgi noteikti - pēc kārtība darba stila šoka -, es izlamājos. Un jau pēc 2 dienām..atlaidu visu, pieņēmu vietējo darab stilu un IZBAUDĪJU Ganu! [turpinājums sekos]